Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/8202
Title: Оцінка ефективності використання інструментів NLP та систем AI для аналізу рекламних оголошень у системах обміну інтернет-рекламою
Other Titles: Evaluation of the effectiveness of the use of NLP tools and AI systems for the analysis of advertisements in the Internet advertising exchange systems
Authors: Круціцький, В.Я.
Сугоняк, І.І.
Krutsitskyi, V.Ya.
Suhoniak, I.I.
Keywords: обробка природної мови (NLP)
штучний інтелект (AI)
рекламні кампанії
системи обміну реклами в інтернеті
шахрайський вміст
зловмисний вміст
онлайн-реклама
виявлення
NLP
AI
advertising campaigns
the Internet advertising exchange systems
fraudulent content
malicious content
online advertisements
detection
Issue Date: 2023
Publisher: Державний університет "Житомирська політехніка"
Series/Report no.: Технічна інженерія;1(91)
Abstract: Дослідження визначає ефективність використання інструментів обробки природної мови та систем штучного інтелекту для аналізу рекламних кампаній у системах обміну реклами в інтернеті. Стаття розглядає, які інструменти можуть бути використані для виявлення ключових слів у тексті оголошень, а також як ці інструменти можуть бути поєднані зі спеціалізованими моделями машинного навчання для виявлення шахрайської та зловмисної інформації у вебсерверах обміну реклами. Стаття ілюструє, які метрики можуть бути використані для оцінки контенту рекламних оголошень на предмет небажаного вмісту, використовуючи сучасні системи штучного інтелекту. Проводиться аналіз існуючих інструментів та результатів їх роботи на прикладі реального рекламного оголошення з підвищеною небезпекою. Надається детальний звіт відповідно до різних метрик оцінки. Визначається доцільність інтеграції описаних вище технологій у бізнес-логіку рекламних мереж.
URI: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/8202
Appears in Collections:Технічна інженерія

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
161.pdf602.01 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.