Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/8202
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКруціцький, В.Я.-
dc.contributor.authorСугоняк, І.І.-
dc.contributor.authorKrutsitskyi, V.Ya.-
dc.contributor.authorSuhoniak, I.I.-
dc.date.accessioned2023-07-12T09:57:39Z-
dc.date.available2023-07-12T09:57:39Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttp://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/8202-
dc.description.abstractДослідження визначає ефективність використання інструментів обробки природної мови та систем штучного інтелекту для аналізу рекламних кампаній у системах обміну реклами в інтернеті. Стаття розглядає, які інструменти можуть бути використані для виявлення ключових слів у тексті оголошень, а також як ці інструменти можуть бути поєднані зі спеціалізованими моделями машинного навчання для виявлення шахрайської та зловмисної інформації у вебсерверах обміну реклами. Стаття ілюструє, які метрики можуть бути використані для оцінки контенту рекламних оголошень на предмет небажаного вмісту, використовуючи сучасні системи штучного інтелекту. Проводиться аналіз існуючих інструментів та результатів їх роботи на прикладі реального рекламного оголошення з підвищеною небезпекою. Надається детальний звіт відповідно до різних метрик оцінки. Визначається доцільність інтеграції описаних вище технологій у бізнес-логіку рекламних мереж.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherДержавний університет "Житомирська політехніка"uk_UA
dc.relation.ispartofseriesТехнічна інженерія;1(91)-
dc.subjectобробка природної мови (NLP)uk_UA
dc.subjectштучний інтелект (AI)uk_UA
dc.subjectрекламні кампаніїuk_UA
dc.subjectсистеми обміну реклами в інтернетіuk_UA
dc.subjectшахрайський вмістuk_UA
dc.subjectзловмисний вмістuk_UA
dc.subjectонлайн-рекламаuk_UA
dc.subjectвиявленняuk_UA
dc.subjectNLPuk_UA
dc.subjectAIuk_UA
dc.subjectadvertising campaignsuk_UA
dc.subjectthe Internet advertising exchange systemsuk_UA
dc.subjectfraudulent contentuk_UA
dc.subjectmalicious contentuk_UA
dc.subjectonline advertisementsuk_UA
dc.subjectdetectionuk_UA
dc.titleОцінка ефективності використання інструментів NLP та систем AI для аналізу рекламних оголошень у системах обміну інтернет-рекламоюuk_UA
dc.title.alternativeEvaluation of the effectiveness of the use of NLP tools and AI systems for the analysis of advertisements in the Internet advertising exchange systemsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.description.abstractenThe study determines the effectiveness of using natural language processing tools and artificial intelligence systems for analyzing advertising campaigns in the Internet advertising exchange systems. The article discusses which tools can be used to detect keywords in ad text, as well as how these tools can be combined with custom machine learning models to detect fraudulent and malicious information in ad exchange web servers. The article illustrates which metrics can be used to evaluate ad content for unwanted content using modern artificial intelligence systems. An analysis of existing tools and their results is conducted using a real high-risk advertisement. A detailed report is provided according to different evaluation metrics. The expediency of integrating the above technologies into the business logic of advertising networks is determined.uk_UA
Appears in Collections:Технічна інженерія

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
161.pdf602.01 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.