Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/8148
Title: Стаття "Багатоканальний маркетинг як ключовий елемент стратегії розвитку електронної комерції"
Authors: Юшкевич, Олена Олександрівна
Вікарчук, Ольга Іванівна
Пащенко, Ольга Петрівна
Issue Date: 10-Jan-2023
Series/Report no.: 115630;
Abstract: Визначено специфічні особливості елементів комплексу маркетингу в електронній комерції, Доведено, що багатоканальна маркетингова персоналізація в електронній комерції дозволяє розширити аналітику про споживачів, атрибуцію відповідей та цифровізацію маркетингу. Запропоновано заходи, що забезпечують можливості щодо стимулювання генерації попиту та його зростання для фахівців з маркетингу в сегменті B2B
URI: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/8148
Appears in Collections:Авторське право

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
115630.pdf1.43 MBAdobe PDFView/Open
115630_рішення.pdf208.16 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.