Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/8148
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЮшкевич, Олена Олександрівна-
dc.contributor.authorВікарчук, Ольга Іванівна-
dc.contributor.authorПащенко, Ольга Петрівна-
dc.date.accessioned2023-04-06T06:18:24Z-
dc.date.available2023-04-06T06:18:24Z-
dc.date.issued2023-01-10-
dc.identifier.urihttp://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/8148-
dc.description.abstractВизначено специфічні особливості елементів комплексу маркетингу в електронній комерції, Доведено, що багатоканальна маркетингова персоналізація в електронній комерції дозволяє розширити аналітику про споживачів, атрибуцію відповідей та цифровізацію маркетингу. Запропоновано заходи, що забезпечують можливості щодо стимулювання генерації попиту та його зростання для фахівців з маркетингу в сегменті B2Buk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.relation.ispartofseries115630;-
dc.titleСтаття "Багатоканальний маркетинг як ключовий елемент стратегії розвитку електронної комерції"uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Авторське право

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
115630.pdf1.43 MBAdobe PDFView/Open
115630_рішення.pdf208.16 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.