Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/7429
Title: Дослідження процесу буксування одиничного автомобільного колеса
Other Titles: Studies of the process of slipping a single car wheel
Authors: Опанасюк, Євген Григорович
Бегерський, Дмитро Богданович
Кубрак, Юрій Олександрович
Опанасюк, Олександр Євгенович
Opanasyuk, E.G.
Begersky, D.B.
Kubrak, Yu.A.
Opanasyuk, O.E.
Keywords: одиничний колісний рушій
пневматична шина
сипучий ґрунт
взаємодія
реактивна сила
протектор
коливання
прохідність
буксування
single wheelbase
pneumatic
loose soil
interaction
reactive force
protector
fluctuation
permeability
skid
Issue Date: 2018
Publisher: ЖДТУ
Series/Report no.: Вісник ЖДТУ.Серія: Технічні науки;2(82)
Abstract: У роботі наведено аналіз відомих досліджень, пов’язаних із вивченням особливостей взаємодії автомобільного колеса з сипучим ґрунтом. На основі аналізу стану вивченості питання моделювання буксування автомобільного колеса, обґрунтовано актуальність дослідження процесу буксування колеса на сипучому ґрунті, сформульовано мету та завдання дослідження. Запропоновано розрахункову схему буксування колеса з еластичною шиною на сипучому ґрунті. Представлено математичну модель та результати моделювання буксування колеса з еластичної шиною на сипучому ґрунті. На основі порівняння результатів моделювання та результатів експерименту, проведеного раніше, доведено адекватність запропонованої математичної моделі буксування автомобільного колеса з еластичною шиною на сипучому ґрунті. Визначено амплітудно-частотні характеристики коливальних процесів, що протікають в контакті пневматичної шини з ґрунтом, та характер впливу експлуатаційних та конструктивних факторів на ці процеси. Висуната гіпотеза про необхідність врахування реактивних сил, що діють на колесо при буксуванні в наслідок викиду частини ґрунту із зони взаємодії протектора шини із сипучим ґрунтом. Запропоновано математичну модель для визначення реактивної сили, що діє на колесо при буксуванні у наслідок викиду частини ґрунту із зони взаємодії протектора шини із сипучим ґрунтом. Запропоновано методику розрахунку повного тягового зусилля на колесі при його буксуванні на сипучих ґрунтах, що враховує реактивну силу, яка виникає внаслідок викиду частини ґрунту із зони взаємодії протектора пневматичної шини із сипучим ґрунтом.
URI: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/7429
Appears in Collections:Вісник ЖДТУ. Серія: Технічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
111.pdf811.09 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.