Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/7429
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorОпанасюк, Євген Григорович-
dc.contributor.authorБегерський, Дмитро Богданович-
dc.contributor.authorКубрак, Юрій Олександрович-
dc.contributor.authorОпанасюк, Олександр Євгенович-
dc.contributor.authorOpanasyuk, E.G.-
dc.contributor.authorBegersky, D.B.-
dc.contributor.authorKubrak, Yu.A.-
dc.contributor.authorOpanasyuk, O.E.-
dc.date.accessioned2019-01-29T10:16:24Z-
dc.date.available2019-01-29T10:16:24Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/7429-
dc.description.abstractУ роботі наведено аналіз відомих досліджень, пов’язаних із вивченням особливостей взаємодії автомобільного колеса з сипучим ґрунтом. На основі аналізу стану вивченості питання моделювання буксування автомобільного колеса, обґрунтовано актуальність дослідження процесу буксування колеса на сипучому ґрунті, сформульовано мету та завдання дослідження. Запропоновано розрахункову схему буксування колеса з еластичною шиною на сипучому ґрунті. Представлено математичну модель та результати моделювання буксування колеса з еластичної шиною на сипучому ґрунті. На основі порівняння результатів моделювання та результатів експерименту, проведеного раніше, доведено адекватність запропонованої математичної моделі буксування автомобільного колеса з еластичною шиною на сипучому ґрунті. Визначено амплітудно-частотні характеристики коливальних процесів, що протікають в контакті пневматичної шини з ґрунтом, та характер впливу експлуатаційних та конструктивних факторів на ці процеси. Висуната гіпотеза про необхідність врахування реактивних сил, що діють на колесо при буксуванні в наслідок викиду частини ґрунту із зони взаємодії протектора шини із сипучим ґрунтом. Запропоновано математичну модель для визначення реактивної сили, що діє на колесо при буксуванні у наслідок викиду частини ґрунту із зони взаємодії протектора шини із сипучим ґрунтом. Запропоновано методику розрахунку повного тягового зусилля на колесі при його буксуванні на сипучих ґрунтах, що враховує реактивну силу, яка виникає внаслідок викиду частини ґрунту із зони взаємодії протектора пневматичної шини із сипучим ґрунтом.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЖДТУuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник ЖДТУ.Серія: Технічні науки;2(82)-
dc.subjectодиничний колісний рушійuk_UA
dc.subjectпневматична шинаuk_UA
dc.subjectсипучий ґрунтuk_UA
dc.subjectвзаємодіяuk_UA
dc.subjectреактивна силаuk_UA
dc.subjectпротекторuk_UA
dc.subjectколиванняuk_UA
dc.subjectпрохідністьuk_UA
dc.subjectбуксуванняuk_UA
dc.subjectsingle wheelbaseuk_UA
dc.subjectpneumaticuk_UA
dc.subjectloose soiluk_UA
dc.subjectinteractionuk_UA
dc.subjectreactive forceuk_UA
dc.subjectprotectoruk_UA
dc.subjectfluctuationuk_UA
dc.subjectpermeabilityuk_UA
dc.subjectskiduk_UA
dc.titleДослідження процесу буксування одиничного автомобільного колесаuk_UA
dc.title.alternativeStudies of the process of slipping a single car wheeluk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.description.abstractenThe article gives the analysis of known researches connected with studying of features of interaction an automobile wheel with loose soil. On the basis of the analysis of the state of study the question of modeling the wheel hitching, the relevance of the study of the wheel hitching process on loose ground is substantiated, the purpose and objectives of the research are formulated. The proposed scheme of wheel hitching with elastic tire on loose soil is proposed. The mathematical model and the results of modeling of a wheel with an elastic tire on a loose soil are presented. On the basis of comparison of the simulation results and the results of the experiment carried out earlier, the adequacy of the proposed mathematical model of the car wheels with elastic tire on loose soil has been proved. The amplitude and frequency characteristics of the oscillatory processes occurring in contact with the pneumatic bus with the ground and the nature of the influence of operational and constructive factors on these processes are determined. There is a hypothesis about the need to take into account the reactive forces acting on the wheel when hanging out due to the release of part of the soil from the zone of interaction of the tire tread with loose soil. A mathematical model is proposed for determining the reactive force acting on a wheel during hitching due to the release of part of the soil from the zone of interaction of the tread protector with a loose soil. The method of calculating the total traction effort on a wheel when it is tilted on loose soils is proposed, taking into account the reactive force arising as a result of the emission of part of the soil from the zone of interaction of the tread of the pneumatic tire with loose soil.uk_UA
Appears in Collections:Вісник ЖДТУ. Серія: Технічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
111.pdf811.09 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.