Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/7109
Title: МАРКЕТИНГОВЫЙ АУДИТ СОЦИАЛЬНЫХ МЕДИА ДЛЯ ПОВЫШЕНИЯ МЕЖДУНАРОДНОЙ КОНКУРЕНТОСПОСОБНОСТИ
Authors: Довнар, В.В.
Довнар, Е.В.
Issue Date: 27-Apr-2017
Publisher: ЖДТУ
Series/Report no.: Розвиток малого та середнього бізнесу в умовах глобалізації світової економіки : матеріали виступів Всеукраїнського молодіжного економічного форуму з міжнародною участю (в онлайн форматі);
URI: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/7109
Appears in Collections:Розвиток малого та середнього бізнесу в умовах глобалізації світової економіки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
300.pdf186.5 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.