Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/7109
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДовнар, В.В.-
dc.contributor.authorДовнар, Е.В.-
dc.date.accessioned2017-09-08T11:34:00Z-
dc.date.available2017-09-08T11:34:00Z-
dc.date.issued2017-04-27-
dc.identifier.urihttp://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/7109-
dc.language.isoruuk_UA
dc.publisherЖДТУuk_UA
dc.relation.ispartofseriesРозвиток малого та середнього бізнесу в умовах глобалізації світової економіки : матеріали виступів Всеукраїнського молодіжного економічного форуму з міжнародною участю (в онлайн форматі);-
dc.titleМАРКЕТИНГОВЫЙ АУДИТ СОЦИАЛЬНЫХ МЕДИА ДЛЯ ПОВЫШЕНИЯ МЕЖДУНАРОДНОЙ КОНКУРЕНТОСПОСОБНОСТИuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Розвиток малого та середнього бізнесу в умовах глобалізації світової економіки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
300.pdf186.5 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.