Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/6566
Title: MEASURING OF CUSTOMER RELATIONSHIPS FOR THE MARKETING MANAGEMENT NEEDS
Other Titles: Показники відносин клієнтів для задоволення управлінських потреб
Authors: Nowak, Marta
Новак, Марта
Keywords: посередники
клієнт
вартість клієнта
Issue Date: 2006
Publisher: ЖДТУ
Series/Report no.: Проблеми теорії та методології бухгалтерського обліку, контролю і аналізу;3(6)
Abstract: Кожна компанія має вплив і на неї мають вплив певні групи посередників, з точки зору ринкового управління, клієнти є найбільш важливими посередниками. В ринковому управлінні, особливо в управлінні відносин між клієнтами використовуються певні показники. Автором представлені два показники вартості: вартість існування клієнта та вартість за цього клієнта. Автор також пропонує застосування цих показників компаниями.
URI: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/6566
Appears in Collections:Проблеми теорії та методології бухгалтерського обліку, контролю і аналізу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
12.pdf184.18 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.