Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/6566
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNowak, Marta
dc.contributor.authorНовак, Марта
dc.date.accessioned2017-05-22T12:34:47Z
dc.date.available2017-05-22T12:34:47Z
dc.date.issued2006
dc.identifier.urihttp://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/6566
dc.description.abstractКожна компанія має вплив і на неї мають вплив певні групи посередників, з точки зору ринкового управління, клієнти є найбільш важливими посередниками. В ринковому управлінні, особливо в управлінні відносин між клієнтами використовуються певні показники. Автором представлені два показники вартості: вартість існування клієнта та вартість за цього клієнта. Автор також пропонує застосування цих показників компаниями.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherЖДТУuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПроблеми теорії та методології бухгалтерського обліку, контролю і аналізу;3(6)
dc.subjectпосередникиuk_UA
dc.subjectклієнтuk_UA
dc.subjectвартість клієнтаuk_UA
dc.titleMEASURING OF CUSTOMER RELATIONSHIPS FOR THE MARKETING MANAGEMENT NEEDSuk_UA
dc.title.alternativeПоказники відносин клієнтів для задоволення управлінських потребuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.description.abstractenEach company influences and is influenced by certain groups called stakeholders. Clients are the most important stakeholders from the marketing management point of view. In marketing management, especially in the Customer Relationship Management the certain measures might be used. The author presents two value measures: Customer Lifetime Value and Value for the Customer and suggests their usage by the companies.uk_UA
Appears in Collections:Проблеми теорії та методології бухгалтерського обліку, контролю і аналізу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
12.pdf184.18 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.