Please use this identifier to cite or link to this item:
http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/6201
Title: | Покращення реалізації тягово-швидкісних властивостей автомобілів категорії М2 в інтелектуальній транспортній системі |
Other Titles: | The improvement of traction properties of M2 category vehicles in intelligent transportation systems |
Authors: | Шумляківський, Володимир Петрович Shumliakivskyi., V. |
Keywords: | дорожні транспортні засоби категорії М2 тягово-швидкісні показники перешкоди руху еквівалентні перешкоди інтелектуальні транспортні системи vehicles of M2 category traction and speed properties traffic obstacles equivalent obstacles intelligent transport systems |
Issue Date: | 2017 |
Publisher: | ЖДТУ |
Abstract: | Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата технічних наук за спеціальністю 05.22.20 – експлуатація та ремонт засобів транспорту. – Житомирський державний технологічний університет, Міністерство освіти і науки України, 2017. Дисертаційну роботу присвячено вирішенню актуального науково-практичного завдання – покращення реалізації тягово-швидкісних властивостей маршрутних автобусів категорії М2 в містах за рахунок використання сучасних компонентів ІТС. Проведено статистичний аналіз даних, які отримані при дослідженні роботи громадського транспорту в місті Житомирі. Проаналізовано фактори, які впливають негативно на ефективність експлуатації маршрутних таксі при наданні послуг міських пасажирських перевезень. Встановлено якісний вплив елементів ІТС на показники роботи міських автобусів. Запропоновано класифікацію типових перешкод руху та відтворено розрахункові моделі різних схем еквівалентних перешкод. Розроблено концептуальні рішення щодо покращення реалізації тягово-швидкісних властивостей шляхом підвищення середньої технічної швидкості з запровадженням технології ІТС. Удосконалено модель визначення середньої технічної швидкості руху ДТЗ категорії М2 з урахуванням наявності штучних перешкод на маршруті руху та ймовірного завдання опору руху. Запропоновано засоби, щодо оптимізації моніторингу руху автобусів. Експериментальними дослідженнями підтверджено запропоновані теоретичні типові схеми еквівалентних перешкод для маршрутних ДТЗ в місті з урахуванням повної та неповної їх зупинки перед перешкодою, уточнені значення коефіцієнтів уповільнення при гальмуванні та вибігу до різних схем еквівалентних перешкод та визначено сумарний час и загальний шлях при доланні одної еквівалентної перешкоди при умові роботи ДТЗ в середовищі ІТС. Підтверджено адекватність моделі розрахунку технічної швидкості руху на перегоні між зупинками маршруту. |
URI: | http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/6201 |
Appears in Collections: | Технічні науки |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Shumliakivskyi.pdf | 1.54 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.