Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/6201
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШумляківський, Володимир Петрович-
dc.contributor.authorShumliakivskyi., V.-
dc.date.accessioned2017-04-04T09:23:45Z-
dc.date.available2017-04-04T09:23:45Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/6201-
dc.description.abstractДисертація на здобуття наукового ступеня кандидата технічних наук за спеціальністю 05.22.20 – експлуатація та ремонт засобів транспорту. – Житомирський державний технологічний університет, Міністерство освіти і науки України, 2017. Дисертаційну роботу присвячено вирішенню актуального науково-практичного завдання – покращення реалізації тягово-швидкісних властивостей маршрутних автобусів категорії М2 в містах за рахунок використання сучасних компонентів ІТС. Проведено статистичний аналіз даних, які отримані при дослідженні роботи громадського транспорту в місті Житомирі. Проаналізовано фактори, які впливають негативно на ефективність експлуатації маршрутних таксі при наданні послуг міських пасажирських перевезень. Встановлено якісний вплив елементів ІТС на показники роботи міських автобусів. Запропоновано класифікацію типових перешкод руху та відтворено розрахункові моделі різних схем еквівалентних перешкод. Розроблено концептуальні рішення щодо покращення реалізації тягово-швидкісних властивостей шляхом підвищення середньої технічної швидкості з запровадженням технології ІТС. Удосконалено модель визначення середньої технічної швидкості руху ДТЗ категорії М2 з урахуванням наявності штучних перешкод на маршруті руху та ймовірного завдання опору руху. Запропоновано засоби, щодо оптимізації моніторингу руху автобусів. Експериментальними дослідженнями підтверджено запропоновані теоретичні типові схеми еквівалентних перешкод для маршрутних ДТЗ в місті з урахуванням повної та неповної їх зупинки перед перешкодою, уточнені значення коефіцієнтів уповільнення при гальмуванні та вибігу до різних схем еквівалентних перешкод та визначено сумарний час и загальний шлях при доланні одної еквівалентної перешкоди при умові роботи ДТЗ в середовищі ІТС. Підтверджено адекватність моделі розрахунку технічної швидкості руху на перегоні між зупинками маршруту.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЖДТУuk_UA
dc.subjectдорожні транспортні засоби категорії М2uk_UA
dc.subjectтягово-швидкісні показникиuk_UA
dc.subjectперешкоди рухуuk_UA
dc.subjectеквівалентні перешкодиuk_UA
dc.subjectінтелектуальні транспортні системиuk_UA
dc.subjectvehicles of M2 categoryuk_UA
dc.subjecttraction and speed propertiesuk_UA
dc.subjecttraffic obstaclesuk_UA
dc.subjectequivalent obstaclesuk_UA
dc.subjectintelligent transport systemsuk_UA
dc.titleПокращення реалізації тягово-швидкісних властивостей автомобілів категорії М2 в інтелектуальній транспортній системіuk_UA
dc.title.alternativeThe improvement of traction properties of M2 category vehicles in intelligent transportation systemsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.description.abstractenThe dissertation for getting the degree of candidate of technical sciences within a specialty 05.22.20 - maintenance and repair of vehicles. - Zhytomyr State Technological University, Ministry of Education and Science of Ukraine, Zhytomyr, 2017. The thesis is dedicated to topical scientific and practical issue - the improvement of the implementation of traction properties of category M2 buses in cities with the help of modern ITS components. Statistical analysis of the data obtained in the study of public transport system in the city of Zhytomyr was carried out. Factors that impact negatively on the operational efficiency of route bus services provided to city passengers were analyzed. A qualitative effect of ITS components on the efficiency of public transport system was found. The classification of the typical movement obstacles was suggested and mathematical models of equivalent circuits for various obstacles were calculated. The conceptual solution for improving the implementation of traction properties by increasing the average vehicle speed with the help of ITS technologies was given. The model of the average technical speed of vehicles of M2 category considering the correlation with artificial obstacles on the route and their likely resistance to the movement was improved. The ways of optimizing the monitoring of buses were suggested. Experimental studies confirmed the proposed theoretical equivalent circuit of obstacles on the route of vehicle in the city taking into account full and part-time stop before the obstacle, the coefficients of deceleration under braking and approaching to different equivalent schemes of obstacles were specified and the total time and total distance of overcoming one equivalent obstacles by vehicle functioning under conditions of ITS were defined more precisely. The adequacy of the calculated model of technical speed on the stretch between bus stops was confirmed.uk_UA
Appears in Collections:Технічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Shumliakivskyi.pdf1.54 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.