Please use this identifier to cite or link to this item:
http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/5550
Title: | ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ МАНЕВРЕННОСТІ МОДУЛЬНОГО ТРИЛАНКОВОГО ПРИЧІПНОГО АВТОПОЇЗДА У СКЛАДІ «АВТОМОБІЛЬ-ТЯГАЧ– ДВОВІСНИЙ ПІДКАТНИЙ ВІЗОК З НЕПОВОРОТНИМИ ОСЯМИ (DOLLY)– ТРИВІСНИЙ НАПІВПРИЧІП» |
Other Titles: | Experimental research of the manoeuvrability of a three-tier modular trailer road train in the «car-towing–Dolly-axle truck with fixed axles (dolly)–three-axle semi-trailer» |
Authors: | Гандзюк, Д.М. Гандзюк, М.О. Придюк, В.М. Стельмащук, В.М. Handzyuk, D.М. Handzyuk, M.О. Prydyuk, V.М. Stelmashchuk, V.М. |
Keywords: | автопоїзд модульний триланковий причіпний автопоїзд компонувальна схема причіпна ланка причіп напівпричіп підкатний візок габаритна смуга руху маневреність теоретичні дослідження експериментальні дослідження trailer modular tree unit layout trailer unit trailer road train semi-trailer wheeled carriage parking lane maneuverability theoretical research experimental research |
Issue Date: | 2016 |
Publisher: | ЖДТУ |
Series/Report no.: | Вісник ЖДТУ. Серія: Технічні науки;3(78) |
Abstract: | Проведення досліджень маневреності на натурних зразках пов’язане з великими матеріальними витратами, а можливості дослідження натурних зразків модульних триланкових автопоїздів проблематичні. У таких випадках завдання успішно виконується на масштабних і фізично подібних моделях. При цьому слід зазначити, що такий метод проведення досліджень має істотні недоліки – неможливість моделювання всіх параметрів їхнього руху (зокрема, відведення шин, лінійні й кутові прискорення тощо), які в ряді випадків впливають на характер руху автопоїзда. З огляду на викладене вище у роботі розроблено програму та запропоновано методику проведення експериментальних досліджень руху модульного триланкового причіпного автопоїзда, що складається з тривісного автомобіля-тягача, двовісного підкатного візка з неповоротними осями (dolly) і тривісного напівпричепа з використанням виготовленої в масштабі 1:87 радіокерованої моделі вказаного автопоїзда. При виготовленні моделі автопоїзда були використані складові (радіокерований тягач, підкатний візок, напівпричіп, дистанційний пульт керування) виробництва фірми Bburago. Наведено результати проведених експериментальних досліджень. |
URI: | http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/5550 |
Appears in Collections: | Вісник ЖДТУ. Серія: Технічні науки |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
17.Гандзюк.pdf | 965.45 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.