Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/5550
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГандзюк, Д.М.-
dc.contributor.authorГандзюк, М.О.-
dc.contributor.authorПридюк, В.М.-
dc.contributor.authorСтельмащук, В.М.-
dc.contributor.authorHandzyuk, D.М.-
dc.contributor.authorHandzyuk, M.О.-
dc.contributor.authorPrydyuk, V.М.-
dc.contributor.authorStelmashchuk, V.М.-
dc.date.accessioned2017-01-10T12:42:20Z-
dc.date.available2017-01-10T12:42:20Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/5550-
dc.description.abstractПроведення досліджень маневреності на натурних зразках пов’язане з великими матеріальними витратами, а можливості дослідження натурних зразків модульних триланкових автопоїздів проблематичні. У таких випадках завдання успішно виконується на масштабних і фізично подібних моделях. При цьому слід зазначити, що такий метод проведення досліджень має істотні недоліки – неможливість моделювання всіх параметрів їхнього руху (зокрема, відведення шин, лінійні й кутові прискорення тощо), які в ряді випадків впливають на характер руху автопоїзда. З огляду на викладене вище у роботі розроблено програму та запропоновано методику проведення експериментальних досліджень руху модульного триланкового причіпного автопоїзда, що складається з тривісного автомобіля-тягача, двовісного підкатного візка з неповоротними осями (dolly) і тривісного напівпричепа з використанням виготовленої в масштабі 1:87 радіокерованої моделі вказаного автопоїзда. При виготовленні моделі автопоїзда були використані складові (радіокерований тягач, підкатний візок, напівпричіп, дистанційний пульт керування) виробництва фірми Bburago. Наведено результати проведених експериментальних досліджень.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЖДТУuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник ЖДТУ. Серія: Технічні науки;3(78)-
dc.subjectавтопоїздuk_UA
dc.subjectмодульний триланковий причіпний автопоїздuk_UA
dc.subjectкомпонувальна схемаuk_UA
dc.subjectпричіпна ланкаuk_UA
dc.subjectпричіпuk_UA
dc.subjectнапівпричіпuk_UA
dc.subjectпідкатний візокuk_UA
dc.subjectгабаритна смуга рухуuk_UA
dc.subjectманевреністьuk_UA
dc.subjectтеоретичні дослідженняuk_UA
dc.subjectекспериментальні дослідженняuk_UA
dc.subjecttraileruk_UA
dc.subjectmodular tree unituk_UA
dc.subjectlayoutuk_UA
dc.subjecttrailer unituk_UA
dc.subjecttrailer road trainuk_UA
dc.subjectsemi-traileruk_UA
dc.subjectwheeled carriageuk_UA
dc.subjectparking laneuk_UA
dc.subjectmaneuverabilityuk_UA
dc.subjecttheoretical researchuk_UA
dc.subjectexperimental researchuk_UA
dc.titleЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ МАНЕВРЕННОСТІ МОДУЛЬНОГО ТРИЛАНКОВОГО ПРИЧІПНОГО АВТОПОЇЗДА У СКЛАДІ «АВТОМОБІЛЬ-ТЯГАЧ– ДВОВІСНИЙ ПІДКАТНИЙ ВІЗОК З НЕПОВОРОТНИМИ ОСЯМИ (DOLLY)– ТРИВІСНИЙ НАПІВПРИЧІП»uk_UA
dc.title.alternativeExperimental research of the manoeuvrability of a three-tier modular trailer road train in the «car-towing–Dolly-axle truck with fixed axles (dolly)–three-axle semi-trailer»uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.description.abstractenThe paper offers the method of experimental research of movement of the modular three-trailer road train, consisting of three axis of the tractor vehicle, two-axle tow trucks with fixed axles (dolly) and three-axle semi-trailer. The results of experimental research are given.uk_UA
Appears in Collections:Вісник ЖДТУ. Серія: Технічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
17.Гандзюк.pdf965.45 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.