Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/5318
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПоляков, В.М.-
dc.contributor.authorРазбойніков, О.О.-
dc.contributor.authorPolyakov, V.M.-
dc.contributor.authorRazboynikov, А.А.-
dc.date.accessioned2016-12-05T12:40:26Z-
dc.date.available2016-12-05T12:40:26Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/5318-
dc.description.abstractДля розрахунку показників експлуатаційних властивостей автомобіля, що рухається нерівною дорогою, в більшості випадків необхідно знати опорні реакції на колесах транспортного засобу та їх зміну залежно від режиму руху. В зв’язку з цим виникає інтерес визначення сил в центральній площині обертання колеса легкового автомобіля при переїзді через нерівність із різними швидкостями його руху. Розроблено математичну модель для розрахунку сил в центральній площині обертання колеса під час рівномірного прямолінійного руху легкового автомобіля опорною поверхнею, що має нерівність синусоїдального профілю. Враховано параметри мас та геометричні параметри легкового автомобіля й нерівності, пружні та дисипативні властивості підвіски і шини. Отримані результати дослідження взаємодії автомобільного колеса з одиничною синусоїдальною нерівністю під час рівномірного прямолінійного руху легкового автомобіля Renault 15TS з різною швидкістю. Наведено графічні залежності, що дозволяють оцінити вплив швидкості руху автомобіля нерівною дорогою на сили взаємодії колеса з опорною поверхнею.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЖДТУuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник ЖДТУ. Серія: Технічні науки;2(77)-
dc.subjectавтомобільuk_UA
dc.subjectавтомобільне колесоuk_UA
dc.subjectпідвіскаuk_UA
dc.subjectдемпферuk_UA
dc.subjectдорожня нерівністьuk_UA
dc.subjectcaruk_UA
dc.subjectcar wheeluk_UA
dc.subjectsuspensionuk_UA
dc.subjectdamperuk_UA
dc.subjectroad roughnessuk_UA
dc.titleВИЗНАЧЕННЯ СИЛ ВЗАЄМОДІЇ КОЛЕСА ЛЕГКОВОГО АВТОМОБІЛЯ ПІД ЧАС РУХУ НЕРІВНОЮ ДОРОГОЮuk_UA
dc.title.alternativeDefinition of interaction force between car wheel and rough road while drivinguk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.description.abstractenFor the calculation of indicators of operational properties of a car moving on a rough road, in most cases it is necessary to know the support reactions on the wheels of the vehicle and changing depending on mode of motion. In this connection, there arises an interest in determining strength of the central plane of rotation of the car wheel while driving over uneven at different speeds its movement. A mathematical model for definition of force in the central plane of rotation wheel at uniform rectilinear movements of the car on the support surface with single sinusoidal roughness, was developed. Parameters of mass and geometric parameters of the car and asperity, elastic and dissipative properties of the suspension and tires are taken into account. Results of investigation of interaction of car wheel and single sinusoidal roughness at uniform rectilinear movements Renault 15TS with different speeds, was presented. The plots to assess the influence of vehicle speed on rough roads on the strength of interaction force between car wheel and rough road are presented.uk_UA
Appears in Collections:Вісник ЖДТУ. Серія: Технічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
32.pdf607.57 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.