Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/5298
Title: СУЧАСНІ МЕТОДИ ДІАГНОСТУВАННЯ ПАЛИВНИХ НАСОСІВ ВИСОКОГО ТИСКУ СИСТЕМИ ЖИВЛЕННЯ COMMON RAIL
Other Titles: Modern methods of high-pressure fuel pump common rail power system diagnostics
Authors: Кищун, В.А.
Боровицький, І.О.
Kyshchun, B.
Borovytskyi, I.
Keywords: паливний насос високого тиску
технічний стан
скважність
high-pressure fuel pump
technical condition
duty cycle
Issue Date: 2016
Publisher: ЖДТУ
Series/Report no.: Вісник ЖДТУ. Серія: Технічні науки;2(77)
Abstract: Розглянуто конструкційні особливості паливних насосів високого тиску фірми BOSCH та обладнання для їх діагностики. Підкреслено, що надійність елементів паливної системи Common Rail забезпечують, в першу чергу, прецизійні деталі паливної апаратури. Як наслідок, метою роботи було дослідження, порівняльний аналіз сучасних методів діагностування ТНВД та їх трудомісткість. Зокрема, визначення технічного стану насоса проводилося за допомогою спеціального стенду шляхом вимірювання тиску палива і скважності сигналу регулятора тиску. Як досліджуваний об’єкт був обраний паливний насос Bosch № 0445010008 (автомобіль Mercedes Benz E320cdi), в якому по черзі змінювалися плунжерні пари з різним технічним станом. Попередньо параметри паливного насоса визначалися за допомогою гідравлічних випробувань. На підставі проведених досліджень встановлено, що метод вимірювання зміни тиску палива і скважності сигналу регулятора тиску на режимах старту та при повному навантаженні двигуна менш трудомісткий, порівняно з визначенням технічного стану насоса на стенді. Результати діагностування насосів обома методами підтвердили ідентичність останніх.
URI: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/5298
Appears in Collections:Вісник ЖДТУ. Серія: Технічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
15.pdf1.21 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.