Please use this identifier to cite or link to this item:
http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/5298
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кищун, В.А. | - |
dc.contributor.author | Боровицький, І.О. | - |
dc.contributor.author | Kyshchun, B. | - |
dc.contributor.author | Borovytskyi, I. | - |
dc.date.accessioned | 2016-12-01T12:36:43Z | - |
dc.date.available | 2016-12-01T12:36:43Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.uri | http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/5298 | - |
dc.description.abstract | Розглянуто конструкційні особливості паливних насосів високого тиску фірми BOSCH та обладнання для їх діагностики. Підкреслено, що надійність елементів паливної системи Common Rail забезпечують, в першу чергу, прецизійні деталі паливної апаратури. Як наслідок, метою роботи було дослідження, порівняльний аналіз сучасних методів діагностування ТНВД та їх трудомісткість. Зокрема, визначення технічного стану насоса проводилося за допомогою спеціального стенду шляхом вимірювання тиску палива і скважності сигналу регулятора тиску. Як досліджуваний об’єкт був обраний паливний насос Bosch № 0445010008 (автомобіль Mercedes Benz E320cdi), в якому по черзі змінювалися плунжерні пари з різним технічним станом. Попередньо параметри паливного насоса визначалися за допомогою гідравлічних випробувань. На підставі проведених досліджень встановлено, що метод вимірювання зміни тиску палива і скважності сигналу регулятора тиску на режимах старту та при повному навантаженні двигуна менш трудомісткий, порівняно з визначенням технічного стану насоса на стенді. Результати діагностування насосів обома методами підтвердили ідентичність останніх. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | ЖДТУ | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Вісник ЖДТУ. Серія: Технічні науки;2(77) | - |
dc.subject | паливний насос високого тиску | uk_UA |
dc.subject | технічний стан | uk_UA |
dc.subject | скважність | uk_UA |
dc.subject | high-pressure fuel pump | uk_UA |
dc.subject | technical condition | uk_UA |
dc.subject | duty cycle | uk_UA |
dc.title | СУЧАСНІ МЕТОДИ ДІАГНОСТУВАННЯ ПАЛИВНИХ НАСОСІВ ВИСОКОГО ТИСКУ СИСТЕМИ ЖИВЛЕННЯ COMMON RAIL | uk_UA |
dc.title.alternative | Modern methods of high-pressure fuel pump common rail power system diagnostics | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
dc.description.abstracten | We've considered high pressure fuel pumps design features and equipment for their diagnosis. It was noted that the reliability of the fuel elements Common Rail system primarily provide precision parts of the fuel equipment. As a consequence, the aim of study was comparative analysis and laborious of modern methods of the high pressure fuel pump diagnosing. In particular, the definition of a technical condition of the fuel pump was carried out using a special stand and by measuring the fuel pressure and duty cycle of the pressure regulator signal. As an object of our research we've chosen Bosch № 0445010008 fuel pump (from Mercedes Benz E320cdi) in which the plunger pairs were changed alternately with different technical conditions. Preliminary fuel pump parameters were determined by hydraulic testing. Based on conducted experiments we've found out that fuel pressure measurement change method and the duty cycle of the pressure regulator signal at the starting and full load modes less laborious compared to the definition of a technical condition of the pump on the stand. The results of both methods of diagnosing confirmed identity of the fuel pumps. | uk_UA |
Appears in Collections: | Вісник ЖДТУ. Серія: Технічні науки |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.