Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/2842
Title: ФАКТОРИ ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА АВТОТРАНСПОРТНОГО ПІДПРИЄМСТВА В РИНКОВИХ УМОВАХ, ЯКІ ВПЛИВАЮТЬ НА ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЙ РОЗВИТКУ ЧЕРЕЗ ТРАНСФОРМАЦІЮ
Other Titles: Factors of environment of motor transport enterprise are in market conditions that influence on forming of strategies of development through transformation
Authors: Огневий, В.О.
Оgnevoy, V.О.
Keywords: автотранспортне підприємство
стратегія розвитку автотранспортного підприємства
Issue Date: 2012
Publisher: ЖДТУ
Series/Report no.: Вісник ЖДТУ: Серія: Технічні науки;3(62) Т.2
Abstract: В роботі запропоновано підхід до класифікації факторів зовнішнього середовища автотранспортних підприємств, які необхідно враховувати при формуванні стратегій розвитку через трансформацію.
URI: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/2842
Appears in Collections:Вісник ЖДТУ. Серія: Технічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
26.pdf518.76 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.