Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/2842
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorОгневий, В.О.-
dc.contributor.authorОgnevoy, V.О.-
dc.date.accessioned2016-04-14T12:35:02Z-
dc.date.available2016-04-14T12:35:02Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.urihttp://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/2842-
dc.description.abstractВ роботі запропоновано підхід до класифікації факторів зовнішнього середовища автотранспортних підприємств, які необхідно враховувати при формуванні стратегій розвитку через трансформацію.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЖДТУuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник ЖДТУ: Серія: Технічні науки;3(62) Т.2-
dc.subjectавтотранспортне підприємствоuk_UA
dc.subjectстратегія розвитку автотранспортного підприємстваuk_UA
dc.titleФАКТОРИ ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА АВТОТРАНСПОРТНОГО ПІДПРИЄМСТВА В РИНКОВИХ УМОВАХ, ЯКІ ВПЛИВАЮТЬ НА ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЙ РОЗВИТКУ ЧЕРЕЗ ТРАНСФОРМАЦІЮuk_UA
dc.title.alternativeFactors of environment of motor transport enterprise are in market conditions that influence on forming of strategies of development through transformationuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.description.abstractenIn-process offered approach to classification of factors of environment of motor transport enterprises that must be taken into account at forming of strategies of development through transformation.uk_UA
Appears in Collections:Вісник ЖДТУ. Серія: Технічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
26.pdf518.76 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.