Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/1747
Title: Особливості застосування сучасних інструментів маркетингових комунікацій в діяльності підприємства
Other Titles: The Peculiarities Of The Use Of Modern Marketing Tools In Enterprise Activity
Authors: Пащенко, Ольга Петрівна
Keywords: діяльність підприємства
маркетингові комунікації
партизанський маркетинг
Issue Date: 22-May-2014
Publisher: ЖДТУ
Series/Report no.: Менеджмент суб’єктів господарювання: проблеми та перспективи розвитку: Зб. матеріалів IІ Міжнар. науково-практичної конференції;
URI: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/1747
Appears in Collections:Менеджмент суб'єктів господарювання: проблеми та перспективи розвитку

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
143.pdf206.15 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.