Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/1747
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПащенко, Ольга Петрівна-
dc.date.accessioned2016-03-04T10:00:07Z-
dc.date.available2016-03-04T10:00:07Z-
dc.date.issued2014-05-22-
dc.identifier.urihttp://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/1747-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЖДТУuk_UA
dc.relation.ispartofseriesМенеджмент суб’єктів господарювання: проблеми та перспективи розвитку: Зб. матеріалів IІ Міжнар. науково-практичної конференції;-
dc.subjectдіяльність підприємстваuk_UA
dc.subjectмаркетингові комунікаціїuk_UA
dc.subjectпартизанський маркетингuk_UA
dc.titleОсобливості застосування сучасних інструментів маркетингових комунікацій в діяльності підприємстваuk_UA
dc.title.alternativeThe Peculiarities Of The Use Of Modern Marketing Tools In Enterprise Activityuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.description.abstractenThe modern tools of marketing communications in the enterprise. The most popular guerrilla marketing tools are: Flash-mob, Virus Marketing, Street Action, People Ad, Life Placement, Graffiti, Auto Performance, таємні mystery Shopers, Ambient Media, Mobile Marketing, Wild Posting, Field Art, Blogging.uk_UA
Appears in Collections:Менеджмент суб'єктів господарювання: проблеми та перспективи розвитку

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
143.pdf206.15 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.