Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/1676
Title: ПРОБЛЕМИ ВИЗНАЧЕННЯ ОБСЯГІВ ВИБІРКИ В МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕННЯХ
Other Titles: The problem of determining the volume of sampling in marketing research
Authors: Горшкова, Людмила Олександрівна
Яворський, Євгеній Вікторович
Gorshkova, L.O.
Jaworski, E.V.
Keywords: маркетинг
дослідження
Issue Date: 11-Jun-2015
Publisher: ЖДТУ
Series/Report no.: Менеджмент суб’єктів господарювання: проблеми та перспективи розвитку : Зб. матер. ІІІ Міжнар. науково-практ. конф.;
URI: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/1676
Appears in Collections:Менеджмент суб'єктів господарювання: проблеми та перспективи розвитку

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
171.pdf186.44 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.