Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/1676
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГоршкова, Людмила Олександрівна-
dc.contributor.authorЯворський, Євгеній Вікторович-
dc.contributor.authorGorshkova, L.O.-
dc.contributor.authorJaworski, E.V.-
dc.date.accessioned2016-03-03T09:18:06Z-
dc.date.available2016-03-03T09:18:06Z-
dc.date.issued2015-06-11-
dc.identifier.urihttp://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/1676-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЖДТУuk_UA
dc.relation.ispartofseriesМенеджмент суб’єктів господарювання: проблеми та перспективи розвитку : Зб. матер. ІІІ Міжнар. науково-практ. конф.;-
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectдослідженняuk_UA
dc.titleПРОБЛЕМИ ВИЗНАЧЕННЯ ОБСЯГІВ ВИБІРКИ В МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕННЯХuk_UA
dc.title.alternativeThe problem of determining the volume of sampling in marketing researchuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.description.abstractenThe article includes the improvement recommendations of the marketing research process, its planning and organizing for the Ukraine. The perfection is based on the marketing analysis results. The overview of the competitiveness conditions for the companies is also a matter of great importance in this scientific work.uk_UA
Appears in Collections:Менеджмент суб'єктів господарювання: проблеми та перспективи розвитку

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
171.pdf186.44 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.