Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/1657
Title: КОНЦЕПЦИЯ ТУРИСТИЧЕСКОГО МАРКЕТИНГА
Other Titles: The concept of tourism marketing
Authors: Семёнова, Анна Вячеславовна
Semenova, A.V.
Keywords: маркетинг
туризм
рынок
услуги
анализ
Issue Date: 11-Jun-2015
Publisher: ЖДТУ
Series/Report no.: Менеджмент суб’єктів господарювання: проблеми та перспективи розвитку : Зб. матер. ІІІ Міжнар. науково-практ. конф.;
URI: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/1657
Appears in Collections:Менеджмент суб'єктів господарювання: проблеми та перспективи розвитку

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
134.pdf178.07 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.