Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/1657
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСемёнова, Анна Вячеславовна-
dc.contributor.authorSemenova, A.V.-
dc.date.accessioned2016-03-02T14:09:02Z-
dc.date.available2016-03-02T14:09:02Z-
dc.date.issued2015-06-11-
dc.identifier.urihttp://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/1657-
dc.language.isoruuk_UA
dc.publisherЖДТУuk_UA
dc.relation.ispartofseriesМенеджмент суб’єктів господарювання: проблеми та перспективи розвитку : Зб. матер. ІІІ Міжнар. науково-практ. конф.;-
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectтуризмuk_UA
dc.subjectрынокuk_UA
dc.subjectуслугиuk_UA
dc.subjectанализuk_UA
dc.titleКОНЦЕПЦИЯ ТУРИСТИЧЕСКОГО МАРКЕТИНГАuk_UA
dc.title.alternativeThe concept of tourism marketinguk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.description.abstractenDevelopment of various marketing concepts for each module of the General model of tourism as the basis for building the basic principles of modern corporate marketing management and significant importance for businesses in the tourism industry.uk_UA
Appears in Collections:Менеджмент суб'єктів господарювання: проблеми та перспективи розвитку

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
134.pdf178.07 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.