Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/1639
Title: ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ БРЕНДУ ПІДПРИЄМСТВА
Other Titles: Problems of formation of development strategy of company brand
Authors: Кучер, Марія Олегівна
Бородкіна, Наталія Олександрівна
Kucher, M.A.
Borodkin, N.A
Keywords: підприємство
розвиток
брендинг
стратегіі
Issue Date: 11-Jun-2015
Publisher: ЖДТУ
Series/Report no.: Менеджмент суб’єктів господарювання: проблеми та перспективи розвитку : Зб. матер. ІІІ Міжнар. науково-практ. конф.;
URI: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/1639
Appears in Collections:Менеджмент суб'єктів господарювання: проблеми та перспективи розвитку

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
119.pdf192.28 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.