Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/1639
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКучер, Марія Олегівна-
dc.contributor.authorБородкіна, Наталія Олександрівна-
dc.contributor.authorKucher, M.A.-
dc.contributor.authorBorodkin, N.A-
dc.date.accessioned2016-03-02T12:29:11Z-
dc.date.available2016-03-02T12:29:11Z-
dc.date.issued2015-06-11-
dc.identifier.urihttp://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/1639-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЖДТУuk_UA
dc.relation.ispartofseriesМенеджмент суб’єктів господарювання: проблеми та перспективи розвитку : Зб. матер. ІІІ Міжнар. науково-практ. конф.;-
dc.subjectпідприємствоuk_UA
dc.subjectрозвитокuk_UA
dc.subjectбрендингuk_UA
dc.subjectстратегііuk_UA
dc.titleПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ БРЕНДУ ПІДПРИЄМСТВАuk_UA
dc.title.alternativeProblems of formation of development strategy of company branduk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.description.abstractenIn this abstract theoretical problems of the strategy of brand development formation are investigated. The brand is an important part of the company mission, which is known, details of the company status, provides direction and guidance for setting goals and strategies at different organizational levels. Therefore, the brand management, the formation of an effecti ve strategy for its development is very important in today's competitive environment.uk_UA
Appears in Collections:Менеджмент суб'єктів господарювання: проблеми та перспективи розвитку

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
119.pdf192.28 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.