Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/1588
Title: СУЧАСНІ ЗАХОДИ МАРКЕТИНГУ, АРОМАМАРКЕТИНГ, ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ
Other Titles: Modern methods of marketing, scent marketing , application features
Authors: Ілліна, М.
Бородкіна, Н.О.
Illina, M.
Borodkina, N.O.
Keywords: маркетинг
аромамаркетинг
збут
товари
інновації
Issue Date: 11-Jun-2015
Publisher: ЖДТУ
Series/Report no.: Менеджмент суб’єктів господарювання: проблеми та перспективи розвитку : Зб. матер. ІІІ Міжнар. науково-практ. конф.;
URI: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/1588
Appears in Collections:Менеджмент суб'єктів господарювання: проблеми та перспективи розвитку

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
48.pdf180.28 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.