Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/1588
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorІлліна, М.-
dc.contributor.authorБородкіна, Н.О.-
dc.contributor.authorIllina, M.-
dc.contributor.authorBorodkina, N.O.-
dc.date.accessioned2016-03-01T11:06:22Z-
dc.date.available2016-03-01T11:06:22Z-
dc.date.issued2015-06-11-
dc.identifier.urihttp://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/1588-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЖДТУuk_UA
dc.relation.ispartofseriesМенеджмент суб’єктів господарювання: проблеми та перспективи розвитку : Зб. матер. ІІІ Міжнар. науково-практ. конф.;-
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectаромамаркетингuk_UA
dc.subjectзбутuk_UA
dc.subjectтовариuk_UA
dc.subjectінноваціїuk_UA
dc.titleСУЧАСНІ ЗАХОДИ МАРКЕТИНГУ, АРОМАМАРКЕТИНГ, ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯuk_UA
dc.title.alternativeModern methods of marketing, scent marketing , application featuresuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.description.abstractenThe features of sales promotions are considered. In particular, scent marketing is analysed as a way to increase the sales volume of products.uk_UA
Appears in Collections:Менеджмент суб'єктів господарювання: проблеми та перспективи розвитку

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
48.pdf180.28 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.