Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/1574
Title: ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ РЕКЛАМИ НА МІСЦІ ПРОДАЖУ
Other Titles: Features of use of advertising at the point of sale
Authors: Голеня, Леся Анатоліївна
Тарабукіна, Олена Миколаївна
Golenia, L.
Tarabukina, O.M.
Keywords: маркетинг
реклама
продаж
товари
інформація
Issue Date: 11-Jun-2015
Publisher: ЖДТУ
Series/Report no.: Менеджмент суб’єктів господарювання: проблеми та перспективи розвитку : Зб. матер. ІІІ Міжнар. науково-практ. конф.;
URI: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/1574
Appears in Collections:Менеджмент суб'єктів господарювання: проблеми та перспективи розвитку

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
28.pdf184.75 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.