Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/1574
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГоленя, Леся Анатоліївна-
dc.contributor.authorТарабукіна, Олена Миколаївна-
dc.contributor.authorGolenia, L.-
dc.contributor.authorTarabukina, O.M.-
dc.date.accessioned2016-02-29T13:52:10Z-
dc.date.available2016-02-29T13:52:10Z-
dc.date.issued2015-06-11-
dc.identifier.urihttp://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/1574-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЖДТУuk_UA
dc.relation.ispartofseriesМенеджмент суб’єктів господарювання: проблеми та перспективи розвитку : Зб. матер. ІІІ Міжнар. науково-практ. конф.;-
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectрекламаuk_UA
dc.subjectпродажuk_UA
dc.subjectтовариuk_UA
dc.subjectінформаціяuk_UA
dc.titleОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ РЕКЛАМИ НА МІСЦІ ПРОДАЖУuk_UA
dc.title.alternativeFeatures of use of advertising at the point of saleuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.description.abstractenIn this work role and importance of advertising to sell systematized showcase their destination and the peculiarities of application of modern enterprises.uk_UA
Appears in Collections:Менеджмент суб'єктів господарювання: проблеми та перспективи розвитку

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
28.pdf184.75 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.