Browsing by Author Царук, І.М.

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 11 of 11
Issue DateTitleAuthor(s)
2023Ефективність маркетингових бізнес-комунікацій на логістичних підприємствахВиговський, В.Г.; Виговська, О.А.; Царук, І.М.; Ткачук, Г.Ю.; Саннікова, С.Б.; Vyhovskyi, V.H.; Vyhovska, O.A.; Tsaruk, I.M.; Tkachuk, H.Yu.; Sannikova, S.B.
14-May-2014ЗАХИСТ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ: МІЖНАРОДНИЙ АСПЕКТЦарук, І.М.; Шпильова, Ю.Б.
17-May-2017МАСОВІСТЬ ОСВІТНІХ ЗАКЛАДІВ УКРАЇНИ ТА ЇХ ВПЛИВ НА ЯКІСТЬ ОСВІТНІХ ПОСЛУГЦарук, І.М.; Кравчук, К.М.
2021МенеджментОстапчук, Т.П.; Бірюченко, С.Ю.; Бужимська, К.О.; Бурачек, І.В.; Виговський, В.Г.; Денисюк, О.Г.; Завалій, Т.О.; Олійник, О.В.; Орлова, К.Є.; Пащенко, О.П.; Світлишин, І.І.; Сотник, А.А.; Ткачук, Г.Ю.; Царук, І.М.; Юшкевич, О.О.
2021Принципи захисту даних у системі обліку: управлінські аспектиЛегенчук, С.Ф.; Назаренко, Т.П.; Царук, І.М.; Legenchuk, S.F.; Nazarenko, T.P.; Tsaruk, І.М.
2014РОЗДРІБНА ТОРГІВЛЯ УКРАЇНИ: СУЧАСНИЙ СТАН ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУШпильова, Ю.Б.; Царук, І.М.; Shpileva, Yu.B.; Tsaruk, I.M.
10-May-2016РОЛЬ ЕКОЛОГІЧНОГО МАРКУВАННЯ В ПОСИЛЕННІ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ВІТЧИЗНЯНИХ ПІДПРИЄМСТВБородкіна, Н.О.; Царук, І.М.
2023Теоретичні основи формування організаційної культури закладів вищої освітиСаннікова, С.Б.; Царук, І.М.; Sannikova, S.B.; Tsaruk, I.M.
2012УДОСКОНАЛЕННЯ МЕХАНІЗМІВ ФОРМУВАННЯ ТА ВИКОРИСТАННЯ КАДРОВОГО ПОТЕНЦІАЛУ МОЛОДІЦарук, І.М.; Tsaruk, I.M.
2016УКРАЇНСЬКІ РЕАЛІЇ МАРКУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНО ЧИСТИХ ТОВАРІВЦарук, І.М.; Шпильова, Ю.Б.; Tsaruk, I.M.; Shpileva, Y.B.
2021Формування та розвиток системи контролінгу на промислових підприємствахБужимська, К.О.; Царук, І.М.; Buzhymska, K.O.; Tsaruk, I.M.