Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/8244
Title: Ефективність маркетингових бізнес-комунікацій на логістичних підприємствах
Other Titles: Effectiveness of marketing business communications at logistics enterprises
Authors: Виговський, В.Г.
Виговська, О.А.
Царук, І.М.
Ткачук, Г.Ю.
Саннікова, С.Б.
Vyhovskyi, V.H.
Vyhovska, O.A.
Tsaruk, I.M.
Tkachuk, H.Yu.
Sannikova, S.B.
Keywords: бізнес-комунікації
інтернет-маркетинг
маркетинг
логістичні підприємства
маркетингове агентство
business communications
Internet marketing
marketing
logistics companies
marketing agency
Issue Date: 2023
Publisher: Державний університет "Житомирська політехніка"
Series/Report no.: Економіка, управління та адміністрування;2(104)
Abstract: Статтю присвячено дослідженню та особливостям маркетингових бізнес-комунікацій на логістичних підприємствах. Визначено, що для реалізації маркетингових цілей доцільно використовувати такі бізнес-комунікації: збільшення уваги до продукту або послуги; переконання клієнта купувати товар або послугу; збільшення лояльності клієнтів; розширення аудиторії. Запропоновано класифікацію та актуалізацію маркетологів у середовищі бізнес-комунікацій з урахуванням особливостей функціонування логістичних підприємств за такими ознаками: 1) за напрямом роботи (офлайн, онлайн); 2) за комунікаційною платформою; 3) за цільовим призначенням; 4) за способом комунікації з цільовою аудиторією; 5) за способом впливу на цільову аудиторію. Розглянуто аспекти маркетингових бізнес-комунікацій, а саме: реклама, пряма маркетингова комунікація, зв’язки з громадськістю, спонсорство та підтримка. Проаналізовано актуальність впровадження посади маркетолога для логістичного підприємства з урахуванням функціональних обов’язків відповідно до обраних бізнес-комунікацій. Визначено, що за відсутності в штатному розписі логістичного підприємства посад Social media маркетолога, SEO-маркетолога, E-mail-маркетолога та інших видів маркетологів відповідно до класифікаційних ознак їх функції виконує Digital-маркетолог. Здійснено розрахунок потенційних витрат для створення маркетингового відділу на логістичному підприємстві та визначено, що витрати на маркетингову кампанію залежать від розміру підприємства, ринку та конкуренції, де функціонує суб’єкт господарювання. Розглянуто залежність створення маркетингового відділу на підприємстві від таких факторів, як розмір підприємства, вид діяльності, наявність кваліфікованого персоналу, бюджет, потреби компанії в маркетингових рішеннях. Запропоновано впровадження маркетингових бізнес-комунікацій на логістичних підприємствах за рахунок співпраці з маркетинговими агентствами. Обґрунтовано ефективність використання таких видів бізнес-комунікацій для малих підприємств: еmail-маркетинг; використання платформ соціальних медіа для комунікації з клієнтами; вебсайт; контент-маркетинг; організація заходів.
URI: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/8244
Appears in Collections:Економіка, управління та адміністрування

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
6 Виговський.pdf703.45 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.