Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/8244
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВиговський, В.Г.-
dc.contributor.authorВиговська, О.А.-
dc.contributor.authorЦарук, І.М.-
dc.contributor.authorТкачук, Г.Ю.-
dc.contributor.authorСаннікова, С.Б.-
dc.contributor.authorVyhovskyi, V.H.-
dc.contributor.authorVyhovska, O.A.-
dc.contributor.authorTsaruk, I.M.-
dc.contributor.authorTkachuk, H.Yu.-
dc.contributor.authorSannikova, S.B.-
dc.date.accessioned2023-08-21T09:15:43Z-
dc.date.available2023-08-21T09:15:43Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttp://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/8244-
dc.description.abstractСтаттю присвячено дослідженню та особливостям маркетингових бізнес-комунікацій на логістичних підприємствах. Визначено, що для реалізації маркетингових цілей доцільно використовувати такі бізнес-комунікації: збільшення уваги до продукту або послуги; переконання клієнта купувати товар або послугу; збільшення лояльності клієнтів; розширення аудиторії. Запропоновано класифікацію та актуалізацію маркетологів у середовищі бізнес-комунікацій з урахуванням особливостей функціонування логістичних підприємств за такими ознаками: 1) за напрямом роботи (офлайн, онлайн); 2) за комунікаційною платформою; 3) за цільовим призначенням; 4) за способом комунікації з цільовою аудиторією; 5) за способом впливу на цільову аудиторію. Розглянуто аспекти маркетингових бізнес-комунікацій, а саме: реклама, пряма маркетингова комунікація, зв’язки з громадськістю, спонсорство та підтримка. Проаналізовано актуальність впровадження посади маркетолога для логістичного підприємства з урахуванням функціональних обов’язків відповідно до обраних бізнес-комунікацій. Визначено, що за відсутності в штатному розписі логістичного підприємства посад Social media маркетолога, SEO-маркетолога, E-mail-маркетолога та інших видів маркетологів відповідно до класифікаційних ознак їх функції виконує Digital-маркетолог. Здійснено розрахунок потенційних витрат для створення маркетингового відділу на логістичному підприємстві та визначено, що витрати на маркетингову кампанію залежать від розміру підприємства, ринку та конкуренції, де функціонує суб’єкт господарювання. Розглянуто залежність створення маркетингового відділу на підприємстві від таких факторів, як розмір підприємства, вид діяльності, наявність кваліфікованого персоналу, бюджет, потреби компанії в маркетингових рішеннях. Запропоновано впровадження маркетингових бізнес-комунікацій на логістичних підприємствах за рахунок співпраці з маркетинговими агентствами. Обґрунтовано ефективність використання таких видів бізнес-комунікацій для малих підприємств: еmail-маркетинг; використання платформ соціальних медіа для комунікації з клієнтами; вебсайт; контент-маркетинг; організація заходів.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherДержавний університет "Житомирська політехніка"uk_UA
dc.relation.ispartofseriesЕкономіка, управління та адміністрування;2(104)-
dc.subjectбізнес-комунікаціїuk_UA
dc.subjectінтернет-маркетингuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectлогістичні підприємстваuk_UA
dc.subjectмаркетингове агентствоuk_UA
dc.subjectbusiness communicationsuk_UA
dc.subjectInternet marketinguk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subjectlogistics companiesuk_UA
dc.subjectmarketing agencyuk_UA
dc.titleЕфективність маркетингових бізнес-комунікацій на логістичних підприємствахuk_UA
dc.title.alternativeEffectiveness of marketing business communications at logistics enterprisesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.description.abstractenThe article is devoted to the research and features of marketing business communications at logistics enterprises. It is determined that the following business communications should be used to achieve marketing goals: increasing attention to a product or service; convincing the client to buy a product or service; increasing customer loyalty; audience expansion. The authors propose the classification and actualization of marketers in the environment of business communications, taking into account the peculiarities of the functioning of logistics enterprises, according to the following characteristics: 1) by the direction of work (offline, online); 2) by communication platform; 3) according to the intended purpose; 4) by the method of communication with the target audience; 5) by the method of influencing the target audience. Aspects of marketing business communications are covered, namely: advertising, direct marketing communication, public relations, sponsorship and endorsement. The relevance of the implementation of the position of marketer for a logistics enterprise was analyzed, taking into account the functional duties in accordance with the selected business communications. It was determined that in the absence of the positions of Social media marketer, SEO marketer, E-mail marketer and other types of marketers in the logistics company's staff list, their functions are performed by a Digital marketer according to the classification features. The calculation of potential costs for the creation of a marketing department at a logistics enterprise was carried out and it was determined that the costs of a marketing campaign depend on the size of the enterprise, the market and competition where the business entity operates. The dependence of the creation of the marketing department at the enterprise on such factors as the size of the enterprise, the type of activity, the availability of qualified personnel, the budget, and the company's needs for marketing solutions is considered. The introduction of marketing business communications at logistics enterprises due to cooperation with marketing agencies is proposed. The effectiveness of the use of the following types of business communications for small enterprises is substantiated: e-mail marketing; using social media platforms to communicate with customers; website; content marketing; organization of events.uk_UA
Appears in Collections:Економіка, управління та адміністрування

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
6 Виговський.pdf703.45 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.