Browsing by Author Вікарчук, Ольга Іванівна

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 6 of 6
Issue DateTitleAuthor(s)
18-Mar-2024Науковий твір "Маркетингова стратегія забезпечення конкурентоспроможності продукції хлібобулочних підприємств"Юшкевич, Олена Олександрівна; Вікарчук, Ольга Іванівна
29-Mar-2024Науковий твір "Стратегія комунікаційного маркетингу підприємства (ідентифікація екологічних цілей в умовах цифровізації)"Юшкевич, Олена Олександрівна; Вікарчук, Ольга Іванівна
2016РОЗВИТОК ОСВІТНЬОГО МАРКЕТИНГУ В СУЧАСНОМУ УКРАЇНСЬКОМУ СУСПІЛЬСТВІВікарчук, Ольга Іванівна; Калініченко, Олена Олександрівна; Пойта, Ірина Олександрівна; Vikarchuk, O.І.; Kalinichenko, O.О.; Poyta, I.О.
10-Jan-2023Стаття "Багатоканальний маркетинг як ключовий елемент стратегії розвитку електронної комерції"Юшкевич, Олена Олександрівна; Вікарчук, Ольга Іванівна; Пащенко, Ольга Петрівна
6-Apr-2023Стаття "Сучасна модель маркетинг-менеджменту виробничого підприємства"Вікарчук, Ольга Іванівна; Пащенко, Ольга Петрівна; Юшкевич, Олена Олександрівна
22-May-2014Формування інструментарію інноваційної культури підприємстваВікарчук, Ольга Іванівна; Vikariichuk, O.