Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/8437
Title: Науковий твір "Маркетингова стратегія забезпечення конкурентоспроможності продукції хлібобулочних підприємств"
Authors: Юшкевич, Олена Олександрівна
Вікарчук, Ольга Іванівна
Issue Date: 18-Mar-2024
Series/Report no.: 124805;
Abstract: Досліджено тренди розвитку ринку хлібобулочної продукції. Визначено фактори впливу на формування конкурентних переваг, умови ведення бізнесу, стратегічний потенціал, привабливість галузі. Запропоновано алгоритм формування маркетингової стратегії забезпечення конкурентоспроможності хлібозаводу та його продукції
URI: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/8437
Appears in Collections:Авторське право

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
124805.pdf931.75 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.