Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/8437
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЮшкевич, Олена Олександрівна-
dc.contributor.authorВікарчук, Ольга Іванівна-
dc.date.accessioned2024-04-18T13:46:38Z-
dc.date.available2024-04-18T13:46:38Z-
dc.date.issued2024-03-18-
dc.identifier.urihttp://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/8437-
dc.description.abstractДосліджено тренди розвитку ринку хлібобулочної продукції. Визначено фактори впливу на формування конкурентних переваг, умови ведення бізнесу, стратегічний потенціал, привабливість галузі. Запропоновано алгоритм формування маркетингової стратегії забезпечення конкурентоспроможності хлібозаводу та його продукціїuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.relation.ispartofseries124805;-
dc.titleНауковий твір "Маркетингова стратегія забезпечення конкурентоспроможності продукції хлібобулочних підприємств"uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Авторське право

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
124805.pdf931.75 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.