Browsing by Subject електронна комерція

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 6 of 6
Issue DateTitleAuthor(s)
2016PRICING INTELLIGENCE ЯК ІНСТРУМЕНТ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ УКРАЇНСЬКИХ ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИНІВБурачек, І.В.; Burachek, I.V.
2022Аналіз маркетингових можливостей використання онлайн-каналів просування продукції на зарубіжні ринки українськими МСПШиманська, К.В.; Бондарчук, В.В.; Bondarchuk, V.V.; Bondarchuk, V.V.
2012ЕЛЕКТРОННА КОМЕРЦІЯ ЯК ФОРМА БІЗНЕСУ: ОБЛІКОВИЙ АСПЕКТГончарук, М.О.; Goncharuk, M.O.
2011СУТНІСТЬ ЕЛЕКТРОННОЇ КОМЕРЦІЇ: ОБЛІКОВИЙ ВИМІРЛегенчук, С.Ф.; Скакун, А.С.; Legenchuk, S.F.; Skakun, A.S.
2015Сутність та розвиток електронної торгівлі в Україні: обліковий аспектКвач, Ярослав Петрович; Дроздова, Олена Геннадіївна; Kvach, Y.P.; Drozdova, O.G.
2022Тенденції діджиталізації фінансово-економічної діяльності підприємств в УкраїніПолчанов, А.Ю.; Городиський, М.П.; Дячек, С.М.; Литвинчук, І.В.; Виговська, О.А.; Polchanov, A.Yu.; Horodyskyi, M.Р.; Diachek, S.М.; Lytvynchuk, I.V.; Vyhovska, O.А.