Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/1871
Title: Сутність та розвиток електронної торгівлі в Україні: обліковий аспект
Other Titles: The essence and development of electronic commerce in Ukraine: an accounting aspect
Authors: Квач, Ярослав Петрович
Дроздова, Олена Геннадіївна
Kvach, Y.P.
Drozdova, O.G.
Keywords: електронна торгівля
електронна комерція
Issue Date: 2015
Publisher: ЖДТУ
Series/Report no.: Вісник ЖДТУ: Економічні науки;2(72)
Abstract: Розглянуто сутність та особливості розвитку електронної торгівлі у світі та в Україні у сучасних умовах. Визначено переваги та недоліки ведення електронної торгівлі, перспективи розвитку та сприятливі фактори впливу. Ідентифіковано сутність, основні завдання, інструменти Інтернет-маркетингу такі, як корпоративний сайт, контекстна реклама, медійна реклама, реклама на віджетах, продукт-плейсмент в он-лайн іграх тощо та переваги їх використання для сучасних українських підприємств за рахунок можливості економії часу та мінімізації витрат. Визначено проблемні питання бухгалтерського відображення електронної торгівлі, зокрема основні вимоги до оформлення документів. Виявлено, що для методики бухгалтерського обліку важливими є питання: спосіб доставки товару до споживача та моделювання оптимального логістичного ланцюга з метою мінімізації дорожньо-транспортних витрат; ідентифікація веб-сайту як активу (нематеріального активу); здійснення розрахунків з покупцями; повернення товару з різних причин. Стрімкий розвиток Інтернет-торгівлі впливає на методику бухгалтерського обліку та економічний аналіз, формуючи нові завдання моделювання поведінки суб’єкта економічної діяльності з метою отримання конкурентних переваг.
URI: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/1871
Appears in Collections:Вісник ЖДТУ. Серія: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
7.pdf188.6 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.