Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/7995
Title: Аналіз маркетингових можливостей використання онлайн-каналів просування продукції на зарубіжні ринки українськими МСП
Other Titles: Analysis of marketing opportunities for the use of online channels to promote Ukrainian SMEs’ products to foreign markets
Authors: Шиманська, К.В.
Бондарчук, В.В.
Bondarchuk, V.V.
Bondarchuk, V.V.
Keywords: зарубіжні ринки
інтернаціоналізація бізнесу
цифровий маркетинг
міжнародний маркетинг
міжнародний бізнес
SMM
онлайн-маркетинг
електронна комерція
маркетплейс
foreign markets
internationalization of business
digital marketing
international marketing
international business
SMM
online marketing
e-commerce
market place
Issue Date: 2022
Publisher: Державний університет "Житомирська політехніка"
Series/Report no.: Економіка, управління та адміністрування;1(99)
Abstract: В умовах цифровізації економіки та розвитку систем електронної комерції неможливо вийти на зарубіжний ринок без забезпечення власної присутності у глобальному цифровому комерційному просторі. Українські експортери, що прагнуть вийти на зарубіжні ринки, мають використовувати мультиканальні стратегії просування товарів, частиною яких повинні стати онлайн-канали. Метою статті є дослідження переваг та недоліків використання онлайн-каналів просування продукції на зарубіжні ринки для підприємств малого і середнього бізнесу. У результаті дослідження сформульовано відмінні характеристики та особливості використання різних онлайн-каналів просування продукції на зарубіжні ринки (різних типів сайтів електронної комерції, соціальних мереж та маркетплейсів), визначено переваги та недоліки їхнього використання для розвитку експортної діяльності для українських компаній. Сформульовано питання для діагностики готовності компанії використовувати багатоканальну стратегію онлайн-просування товарів на зарубіжні ринки. Визначено, що компанії, які обирають омніканальну багатоканальну стратегію та глобальне охоплення ринків електронної комерції, мають обирати міжнародні маркетплейси, оскільки вони дають можливість швидко і легко почати продавати глобально. Встановлено, що українським компаніям варто враховувати та адаптуватися до важливої тенденції останніх років – активізації М-комерції (мобільної комерції). У результаті дослідження виокремлено основні найбільш популярні маркетплейси у світі, на які слід орієнтуватися експортеру для просування продукції, та сформульовано фактори, які варто враховувати за умови вибору маркетплейса. Це дозволить ухвалювати рішення під час розробки маркетингової стратегії просування експортером.
URI: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/7995
Appears in Collections:Економіка, управління та адміністрування

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
7 Шиманська.pdf967.3 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.