ЕЛЕКТРОННИЙ АРХІВ
Стаття "Ознаки появи парадигми цифрового маркетингу за Т.С. Куном"
Ввійти
українська
English
Головна сторінка EZTUIR
→
Авторське право
→
Авторське право
→
Перегляд матеріалів
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Стаття "Ознаки появи парадигми цифрового маркетингу за Т.С. Куном"
Завалій, Тетяна Олександрівна
URI:
http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/8863
Дата:
2025-07-09
Анотація:
У статті обґрунтовано наявність парадигми цифрового маркетингу через ознаки, запропоновані Т.С, Куном: поява спецжурналів, фахових товариств і навчальних курсів. Визначено період її формування - 1996-2000 рр.
Показати повний опис матеріалу
Долучені файли
Name:
137875.pdf
Розмір:
927.3Kb
Формат:
PDF
Переглянути
Даний матеріал зустрічається у наступних фондах
Авторське право
[131]
Пошук
Пошук
По цій колекції
Перегляд
Всі матеріали
Фонди та колекції
За датою публикації
Автори
Заголовки
Теми
Колекція
За датою публикації
Автори
Заголовки
Теми
Мій профіль
Ввійти
Зареєструватися