ЕЛЕКТРОННИЙ АРХІВ

Стаття "Ознаки появи парадигми цифрового маркетингу за Т.С. Куном"

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Завалій, Тетяна Олександрівна
dc.date.accessioned 2025-08-05T12:14:01Z
dc.date.available 2025-08-05T12:14:01Z
dc.date.issued 2025-07-09
dc.identifier.uri http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/8863
dc.description.abstract У статті обґрунтовано наявність парадигми цифрового маркетингу через ознаки, запропоновані Т.С, Куном: поява спецжурналів, фахових товариств і навчальних курсів. Визначено період її формування - 1996-2000 рр. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.title Стаття "Ознаки появи парадигми цифрового маркетингу за Т.С. Куном" uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу