Electronic Repository

Управління якістю послуг закладів готельно-ресторанного бізнесу та особливості їх функціонування у воєнний час

Show simple item record

dc.contributor.author Тарасюк, Г.М.
dc.contributor.author Tarasiuk, H.M.
dc.date.accessioned 2025-04-09T07:48:04Z
dc.date.available 2025-04-09T07:48:04Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.uri http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/8794
dc.description.abstract У готельній індустрії управління якістю має вирішальне значення для забезпечення високого рівня обслуговування та максимального задоволення гостей. Якість обслуговування є вирішальним фактором успіху готелю. За результатами дослідження встановлено, що дотримання готельних стандартів забезпечує численні переваги, які значно підвищують ефективність роботи готелю, репутацію та задоволеність гостей. Разом з тим сприяння створенню готельної культури якості, в якій кожен працівник розуміє та відчуває свою відповідальність за якість обслуговування та дотримання вимог системи управління якості, дозволить оптимізувати і покращити умови надання послуг. У статті проаналізовано існуючі стандарти якості, що застосовуються в готельно-ресторанному бізнесі. Доведено, що для того, щоб перевести компанію в процес адаптації та постійного вдосконалення, необхідно враховувати такі принципи: клієнтоорієнтованість; лідерство; залучення персоналу; процесний підхід; покращення; об’єктивне прийняття рішень; управління відносинами із зацікавленими сторонами тощо. Проаналізовано сучасний стан розвитку готельного бізнесу, аналіз викликів та ризиків, особливостей управління якістю послуг та харчування в умовах війни. Розроблено рекомендації щодо адаптивного управління та важливості дотримання таких основних правил та підходів у готельному бізнесі: гнучкість та адаптація, готовність впроваджувати зміни і вчитися ухвалювати рішення «сьогодні на сьогодні»; важливість навчання персоналу та підвищення кваліфікації, бо якість послуг має залишатися пріоритетом № 1; заробітна плата співробітників має бути конкурентною, а робота – містити соціальний пакет; автоматизація бізнес-процесів; запровадження професійного програмного забезпечення, системи контролю доступу, вендингових апаратів, автоматизованих точок продажу; підтримка цільової аудиторії; експерименти з послугами; розвиток колаборацій, взаємодія з партнерами. Доведено, що надважливими в сучасних умовах є заходи безпеки, екологічна стійкість та впровадження політики сталого розвитку. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Державний університет "Житомирська політехніка" uk_UA
dc.relation.ispartofseries Проблеми теорії та методології бухгалтерського обліку, контролю та аналізу;3(59)
dc.subject управління uk_UA
dc.subject управління якістю uk_UA
dc.subject готельний бізнес uk_UA
dc.subject ресторанний бізнес uk_UA
dc.subject стандарти якості uk_UA
dc.subject споживач uk_UA
dc.subject підприємство uk_UA
dc.subject розвиток uk_UA
dc.subject технології uk_UA
dc.subject інновації uk_UA
dc.subject автоматизація бізнес-процесів uk_UA
dc.subject безпека uk_UA
dc.subject сталий розвиток uk_UA
dc.subject management uk_UA
dc.subject quality management uk_UA
dc.subject hotel business uk_UA
dc.subject restaurant business uk_UA
dc.subject quality standards uk_UA
dc.subject consumer uk_UA
dc.subject enterprise uk_UA
dc.subject development uk_UA
dc.subject technology uk_UA
dc.subject innovation uk_UA
dc.subject business process automation uk_UA
dc.subject security uk_UA
dc.subject sustainable development uk_UA
dc.title Управління якістю послуг закладів готельно-ресторанного бізнесу та особливості їх функціонування у воєнний час uk_UA
dc.title.alternative Management of the quality of services of hotel and restaurant business establishments and the peculiarities of their functioning in wartime uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.description.abstracten In the hotel industry, quality management is crucial for ensuring a high level of service and maximum guest satisfaction. Service quality is a decisive factor in the success of a hotel. The results of the study found that compliance with hotel standards provides numerous benefits that significantly increase the efficiency of the hotel, reputation and guest satisfaction. At the same time, promoting the creation of a hotel culture of quality, in which each employee understands and feels responsible for the quality of service and compliance with the requirements of the quality management system, will allow optimizing and improving the conditions for providing services. The article analyzes the existing quality standards used in the hotel and restaurant business. It is proven that in order to transfer a company to the process of adaptation and continuous improvement, it is necessary to take into account the following principles: customer orientation; leadership; staff involvement; process approach; improvement; objective decision-making; management of relations with stakeholders, etc. The current state of development of the hotel business, analysis of challenges and risks, features of service quality management and catering in wartime conditions have been analyzed. Recommendations have been developed regarding adaptive management and the importance of adhering to the following basic rules and approaches in the hotel business: flexibility and adaptation, readiness to implement changes and learn to make decisions «today for today»; the importance of staff training and advanced training, because the quality of services should remain the number one priority; employee salaries should be competitive, and the work should include a social package; automation of business processes; introduction of professional software, access control systems, vending machines, automated points of sale; support for the target audience; experiments with services; development of collaborations, interaction with partners. It has been proven that security measures, environmental sustainability and implementation of a sustainable development policy are of paramount importance in modern conditions. uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account