Electronic Repository

Теоретичні основи формування організаційної культури закладів вищої освіти

Show simple item record

dc.contributor.author Саннікова, С.Б.
dc.contributor.author Царук, І.М.
dc.contributor.author Sannikova, S.B.
dc.contributor.author Tsaruk, I.M.
dc.date.accessioned 2024-04-03T08:46:54Z
dc.date.available 2024-04-03T08:46:54Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/8422
dc.description.abstract Сучасна реальність в умовах жорсткої конкуренції, високого ступеня невизначеності та економічної нестабільності висуває нові вимоги до менеджменту організацій і власне переорієнтовує його з екстенсивних на інтенсивні джерела розвитку. Стає очевидним, що в нинішніх умовах «виживуть» і зможуть надалі функціонувати та розвиватися ті організації, які у своїй діяльності орієнтовані не лише на покращення фінансово-економічних показників, але й на формування абсолютно нової ідеології управління, нового характеру зв’язків та відносин із зовнішнім та внутрішнім середовищем, тобто на розвиток своєї культури. З огляду на це, в останні роки і в практиці, і в теорії управління можна спостерігати зростання уваги до організаційної культури підприємства. Організаційна культура є невід’ємною складовою будь-якої організації, а в сучасних умовах перетворюється на ефективний і дієвий інструмент стратегічного розвитку бізнесу, формує імідж організації, дозволяє розв’язувати численні проблеми, що в них виникають. Вона орієнтована на досягнення бізнес-цілей організації та забезпечення ефективності її функціонування. Певні концептуальні уявлення про організаційну культуру існують вже досить тривалий час. За останні роки в дослідженнях вітчизняних вчених з цієї проблематики спостерігається суттєвий прогрес щодо розуміння сутності організаційної культури, її ролі та значення для внутрішньої інтеграції й розвитку організації. Водночас динамічні зміни та розвиток конкурентного середовища вимагають аналізу організаційної культури з точки зору не лише внутрішніх процесів організації, але й її ролі у створенні та зміцненні конкурентних переваг. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Державний університет "Житомирська політехніка" uk_UA
dc.relation.ispartofseries Проблеми теорії та методології бухгалтерського обліку, контролю та аналізу;3(56)
dc.subject культура uk_UA
dc.subject організаційна культура uk_UA
dc.subject заклад вищої освіти uk_UA
dc.subject фактори впливу uk_UA
dc.subject елементи організаційної культури uk_UA
dc.subject culture uk_UA
dc.subject organizational culture uk_UA
dc.subject higher education institution uk_UA
dc.subject influencing factors uk_UA
dc.subject elements of organizational culture uk_UA
dc.title Теоретичні основи формування організаційної культури закладів вищої освіти uk_UA
dc.title.alternative Theoretical foundations of formation of organizational culture of higher education institutions uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.description.abstracten Modern reality in conditions of fierce competition, a high degree of uncertainty and economic instability puts forward new demands on the management of organizations and actually reorients it from extensive to intensive sources of development. It becomes obvious that in the current conditions those organizations will «survive» and will be able to function and develop in the future, which in their activities are focused not only on improving financial and economic indicators, but also on the formation of a completely new ideology of management, a new nature of connections and relations with external and internal environment, i.e. for the development of one’s culture. In view of this, in recent years, both in practice and in theory of management, it is possible to observe an increase in attention to the organizational culture of the enterprise. Organizational culture is an integral part of any organization, and in modern conditions it turns into an effective and efficient tool of strategic business development, shapes the image of the organization, allows solving numerous problems that arise in them, it is oriented towards achieving the business goals of the organization and ensuring the efficiency of its functioning. Certain conceptual ideas about organizational culture have existed for quite a long time. In recent years, in the research of domestic scientists on this issue, significant progress has been observed in understanding the essence of organizational culture, its role and significance for the internal integration and development of the organization. At the same time, dynamic changes and the development of the competitive environment require the analysis of organizational culture from the point of view of not only the internal processes of the organization, but also its role in creating and strengthening competitive advantages. uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account