Electronic Repository

Big Data в маркетинговій аналітиці: можливості та проблеми використання

Show simple item record

dc.contributor.author Легенчук, С.Ф.
dc.contributor.author Завалій, Т.О.
dc.contributor.author Lehenchuk, S.F.
dc.contributor.author Zavalii, T.O.
dc.date.accessioned 2023-04-27T09:08:34Z
dc.date.available 2023-04-27T09:08:34Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/8175
dc.description.abstract Обґрунтовано актуальність проведення дослідження в напрямі використання Big Data для удосконалення маркетингової діяльності. Проведено бібліометричний аналіз публікацій за тематикою «Big Data and marketing» у наукометричній базі даних Scopus. Обґрунтовано основні аспекти використання Big Data в маркетинговій аналітиці та проаналізовано основні переваги використання. Виявлено та охарактеризовано перспективи й можливості розвитку маркетингової аналітики на основі використання Big Data (удосконалення управління клієнтським досвідом; покращене позиціювання брендів; оптимізація маркетингового бюджету; підвищення ефективності прогнозної аналітики). Описано основні проблеми застосування Big Data для розвитку маркетингової аналітики (предметне обмеження використання Big Data; часовий розрив між виникненням та надходженням оброблених даних для прийняття рішень; збереження та обробка потокових даних; необхідність набуття нових компетентностей працівниками маркетингового підрозділу; необхідність удосконалення структури маркетингового підрозділу). uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Державний університет "Житомирська політехніка" uk_UA
dc.relation.ispartofseries Проблеми теорії та методології бухгалтерського обліку, контролю та аналізу;1(54)
dc.subject диджиталізація діяльності підприємства uk_UA
dc.subject Big Data uk_UA
dc.subject цифровий маркетинг uk_UA
dc.subject маркетингова аналітика uk_UA
dc.subject digitalization of enterprise activity uk_UA
dc.subject Big Data uk_UA
dc.subject digital marketing uk_UA
dc.subject marketing analytics uk_UA
dc.title Big Data в маркетинговій аналітиці: можливості та проблеми використання uk_UA
dc.title.alternative Big Data in marketing analytics: opportunities and problems of use uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.description.abstracten The relevance of conducting research in the direction of using Big Data to improve marketing activities has been grounded. A bibliometric analysis of publications on the subject of «Big Data and marketing» in the scientometric database Scopus has been carried out. The main aspects of using Big Data in marketing analytics have been grounded. The main advantages of using Big Data in marketing analytics have been analyzed. The prospects and opportunities for the development of marketing analytics based on the use of Big Data have been identified and characterized (improvement of interaction with customers; improved positioning of brands; optimization of the marketing budget; improvement of the effectiveness of predictive analytics). The main problems of using Big Data for the development of marketing analytics have been described (objective limitation of the use of Big Data; the time gap between the occurrence and receipt of processed data for decision-making; storage and processing of streaming data; the need to acquire new competencies by employees of the marketing department; the need to improve the structure of the marketing department). uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account