Electronic Repository

Інформаційно-аналітичне забезпечення Social Media Marketing

Show simple item record

dc.contributor.author Макарович, В.К.
dc.contributor.author Селецька, Д.О.
dc.contributor.author Пиріжок, С.Є.
dc.contributor.author Makarovich, V.K.
dc.contributor.author Seletskaya, D.O.
dc.contributor.author Pirozhok, S.E.
dc.date.accessioned 2022-05-30T09:10:05Z
dc.date.available 2022-05-30T09:10:05Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/7977
dc.description.abstract Розвинуті соціальні мережі з якісним контентом та налагодженою комунікацією дозволяють впливати на думку та рішення цільової аудиторії (наявних та потенційних клієнтів суб’єкта господарювання), популяризувати товар / послугу підприємства, а отже – формувати нові потоки економічних вигід у вигляді збільшення обсягу клієнтської бази або розширення ринку збуту. З розвитком та популяризацією SMM-просування виникла необхідність проведення аналізу та здійснення оцінки ефективності маркетингу у соціальних мережах. Такий аналіз дозволяє формувати більш чітке бачення перспектив розвитку суб’єкта господарювання, глибше аналізувати ринок збуту і його поведінку, а також сформувати стратегію розподілу витрат на збут. Аналіз показників ефективності SMM-просування сприяє виявленню недобросовісності контрагента (для вчасного розірвання договору), наданню інформації керівному апарату про можливий економічний вплив виконуваних робіт на результат діяльності та здійсненню оцінки окупності вкладених у SMM інвестицій. Крім того, формування управлінської звітності в частині трактування результатів SMM-просування забезпечує повне порозуміння між замовником та виконавцем маркетингових робіт у соціальних мережах, оскільки бухгалтер у цій ситуації фактично стає перекладачем з «маркетингової» мови на «облікову». uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Державний університет "Житомирська політехніка" uk_UA
dc.relation.ispartofseries Проблеми теорії та методології бухгалтерського обліку, контролю та аналізу;3(50)
dc.subject SMM uk_UA
dc.subject маркетинг у соціальних мережах uk_UA
dc.subject маркетингові послуги uk_UA
dc.subject аналіз uk_UA
dc.subject облік uk_UA
dc.subject звітність uk_UA
dc.subject social media marketing uk_UA
dc.subject marketing services uk_UA
dc.subject analysis uk_UA
dc.subject accounting uk_UA
dc.subject reporting uk_UA
dc.title Інформаційно-аналітичне забезпечення Social Media Marketing uk_UA
dc.title.alternative Information and analytical support of Social Media Marketing uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.description.abstracten Developed social networks with high-quality content and well-established communication allow influencing the opinion and decision of the target audience (existing and potential customers of the enterprise), popularizing the product / service of the enterprise, and therefore generating new streams of economic benefits in the form of increasing the volume of the customer base or expanding the sales market. With the development and popularization of SMM promotion, it became necessary to analyze and evaluate the effectiveness of marketing in social networks. This analysis allows us to form a clearer vision of the prospects for the development of the enterprise, to analyze the sales market and its behavior more deeply, and also to form a strategy for the distribution of sales costs. Analysis of the effectiveness of SMM promotion helps to identify the counterparty’s dishonesty (for timely termination of the contract), providing information to the management staff about the possible economic impact of the work performed on the result of activities and assessing the return on investment in SMM. In addition, the formation of management reporting in terms of the interpretation of the results SMM-promotion provides a complete understanding between the customer and the performer of marketing work in social networks, since the accountant in this situation actually acts as a translator from the «marketing» language into the «accounting» one. uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account