dc.contributor.author |
Макарович, В.К. |
|
dc.contributor.author |
Селецька, Д.О. |
|
dc.contributor.author |
Пиріжок, С.Є. |
|
dc.contributor.author |
Makarovich, V.K. |
|
dc.contributor.author |
Seletskaya, D.O. |
|
dc.contributor.author |
Pirozhok, S.E. |
|
dc.date.accessioned |
2022-05-30T09:10:05Z |
|
dc.date.available |
2022-05-30T09:10:05Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.uri |
http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/7977 |
|
dc.description.abstract |
Розвинуті соціальні мережі з якісним контентом та налагодженою комунікацією дозволяють впливати на думку та рішення цільової аудиторії (наявних та потенційних клієнтів суб’єкта господарювання), популяризувати товар / послугу підприємства, а отже – формувати нові потоки економічних вигід у вигляді збільшення обсягу клієнтської бази або розширення ринку збуту. З розвитком та популяризацією SMM-просування виникла необхідність проведення аналізу та здійснення оцінки ефективності маркетингу у соціальних мережах. Такий аналіз дозволяє формувати більш чітке бачення перспектив розвитку суб’єкта господарювання, глибше аналізувати ринок збуту і його поведінку, а також сформувати стратегію розподілу витрат на збут. Аналіз показників ефективності SMM-просування сприяє виявленню недобросовісності контрагента (для вчасного розірвання договору), наданню інформації керівному апарату про можливий економічний вплив виконуваних робіт на результат діяльності та здійсненню оцінки окупності вкладених у SMM інвестицій. Крім того, формування управлінської звітності в частині трактування результатів SMM-просування забезпечує повне порозуміння між замовником та виконавцем маркетингових робіт у соціальних мережах, оскільки бухгалтер у цій ситуації фактично стає перекладачем з «маркетингової» мови на «облікову». |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Державний університет "Житомирська політехніка" |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
Проблеми теорії та методології бухгалтерського обліку, контролю та аналізу;3(50) |
|
dc.subject |
SMM |
uk_UA |
dc.subject |
маркетинг у соціальних мережах |
uk_UA |
dc.subject |
маркетингові послуги |
uk_UA |
dc.subject |
аналіз |
uk_UA |
dc.subject |
облік |
uk_UA |
dc.subject |
звітність |
uk_UA |
dc.subject |
social media marketing |
uk_UA |
dc.subject |
marketing services |
uk_UA |
dc.subject |
analysis |
uk_UA |
dc.subject |
accounting |
uk_UA |
dc.subject |
reporting |
uk_UA |
dc.title |
Інформаційно-аналітичне забезпечення Social Media Marketing |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Information and analytical support of Social Media Marketing |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.description.abstracten |
Developed social networks with high-quality content and well-established communication allow influencing the opinion and decision of the target audience (existing and potential customers of the enterprise), popularizing the product / service of the enterprise, and therefore generating new streams of economic benefits in the form of increasing the volume of the customer base or expanding the sales market. With the development and popularization of SMM promotion, it became necessary to analyze and evaluate the effectiveness of marketing in social networks. This analysis allows us to form a clearer vision of the prospects for the development of the enterprise, to analyze the sales market and its behavior more deeply, and also to form a strategy for the distribution of sales costs.
Analysis of the effectiveness of SMM promotion helps to identify the counterparty’s dishonesty (for timely termination of the contract), providing information to the management staff about the possible economic impact of the work performed on the result of activities and assessing the return on investment in SMM. In addition, the formation of management reporting in terms of the interpretation of the results SMM-promotion provides a complete understanding between the customer and the performer of marketing work in social networks, since the accountant in this situation actually acts as a translator from the «marketing» language into the «accounting» one. |
uk_UA |