dc.contributor.author |
Вигівська, І.М. |
|
dc.contributor.author |
Селецька, Д.О. |
|
dc.contributor.author |
Семчук, І.В. |
|
dc.contributor.author |
Vygivska, I.M. |
|
dc.contributor.author |
Seletska, D.O. |
|
dc.contributor.author |
Semchuk, I.V. |
|
dc.date.accessioned |
2021-10-25T08:44:11Z |
|
dc.date.available |
2021-10-25T08:44:11Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.uri |
http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/7922 |
|
dc.description.abstract |
Перед бухгалтерами агентств та студій, що надають рекламні послуги такого типу, постало питання: «Яким чином визнавати та обліковувати роботи з популяризації брендів у соцмережах?». Чинна нормативно-правова база не дає чітких рекомендацій щодо обліку операцій з надання маркетингових послуг у соціальних мережах, а вивченням облікових нюансів SMM займалося не так багато закордонних та українських фахівців. Тож з огляду на специфіку досліджуваного об’єкта було зроблено низку пропозицій до робочого плану рахунків у частині синтетичного обліку на рахунках 23 «Основне виробництво» та 05 «Гарантії та забезпечення надані» для вебстудій та маркетингових агенцій, що дозволить розмежувати понесені в процесі діяльності витрати і, разом з цим, поліпшити обліковий процес у частині формування собівартості SMM-послуг. Запропоновано порядок облікового відображення наданого замовником бюджету на позабалансовому рахунку, що дозволяє контролювати рух отриманих коштів та відстежувати напрями їх використання. Неналежне документування операцій з SMM викликає багато питань зі сторони контролюючих фіскальних органів. У статті розвинуто документальне забезпечення для цілей обліку маркетингових послуг у соціальних мережах (SMM). Ефект від впровадження розробленої форми «Акт приймання-передачі наданих послуг з SMM» полягає у можливості висвітлення обсягу виконаних маркетингових робіт та підтвердження отриманого економічного ефекту (збільшення продажів, клієнтської бази, взаємодій з брендом тощо), що дозволить попередити виникнення конфліктних ситуацій між замовником послуг та органами ДФСУ в частині включення сум ПДВ до складу податкового кредиту та можливості уникнення нарахування «компенсуючих» податкових зобов’язань. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Державний університет "Житомирська політехніка" |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
Проблеми теорії та методології бухгалтерського обліку, контролю та аналізу;2(49) |
|
dc.subject |
SMM |
uk_UA |
dc.subject |
маркетинг у соціальних мережах |
uk_UA |
dc.subject |
маркетингові послуги |
uk_UA |
dc.subject |
облік |
uk_UA |
dc.subject |
документування |
uk_UA |
dc.subject |
діджиталізація |
uk_UA |
dc.subject |
SMM |
uk_UA |
dc.subject |
marketing in social networks |
uk_UA |
dc.subject |
marketing services |
uk_UA |
dc.subject |
accounting |
uk_UA |
dc.subject |
documentation |
uk_UA |
dc.subject |
digitalization of the economy |
uk_UA |
dc.title |
Розвиток бухгалтерського обліку маркетингових послуг у соціальних мережах (SMM) |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Development of accounting for social media marketing services (SMM) |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.description.abstracten |
Accountants of agencies and studios that provide advertising services of this type ask themselves the question: «How to keep records of works on popularizing brands in social networks?». The current regulatory framework does not give clear recommendations on how to account for transactions in the provision of marketing services in social networks, and not so many foreign and Ukrainian specialists have studied the accounting nuances of SMM. Therefore, taking into account the specifics of the object under study, a number of proposals were made to the working chart of accounts in terms of synthetic accounting on accounts 23 «Main production» and 05 «Guarantees and collateral provided» for web studios and marketing agencies, which will allow differentiating the costs incurred in the process of activities and, along with this, improving the accounting process in terms of the formation of the cost of SMM services. The order of accounting reflection of the budget provided by the customer on the off-balance account is proposed, which allows you to control the movement of funds received and track the directions of their use. Inadequate documentation of SMM transactions raises many questions from the fiscal regulatory authorities. The article develops documentary support for the purposes of accounting for marketing services in social networks (SMM). The effect of the implementation of the developed form «Act of acceptance and transfer of services rendered for SMM» is the possibility of highlighting the volume of marketing work performed and confirmation of the economic effect obtained (increase in sales, customer base, interaction with the brand, etc.), which will prevent the occurrence of conflict situations between the customer of services and the SFSU authorities regarding the inclusion of VAT amounts in the tax credit and the possibility of avoiding the accrual of «compensating» tax liabilities. |
uk_UA |