Electronic Repository

Інформаційне забезпечення вартісно орієнтованого управління брендами підприємств: стратегічні орієнтири

Show simple item record

dc.contributor.author Легенчук, С.Ф.
dc.contributor.author Остапчук, Т.П.
dc.contributor.author Орлов, І.В.
dc.contributor.author Lehenchuk, S.F.
dc.contributor.author Ostapchuk, T.P.
dc.contributor.author Оrlov, І.V.
dc.date.accessioned 2021-02-04T12:46:25Z
dc.date.available 2021-02-04T12:46:25Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/7867
dc.description.abstract Обґрунтовано необхідність вирішення проблеми інформаційного забезпечення вартісно орієнтованого управління брендами підприємства. Констатовано існування дисфункції бухгалтерського обліку як засобу інформаційного забезпечення вартісно орієнтованого управління брендами. Проаналізовано особливості нормативного регулювання обліку брендів та торговельних марок згідно з міжнародним та національним законодавством. Проаналізовано причини заборони капіталізації внутрішньо створених брендів в обліковому законодавстві. Визначено поняття «The moribund effect» в частині облікового відображення та оцінки внутрішньо створених брендів підприємства. Проведено аналіз критичних підходів вчених щодо визнання і бухгалтерського відображення внутрішньо створених та одержаних ззовні брендів підприємства. Виокремлено три парадокси облікового відображення брендів. Запропоновано два основних шляхи удосконалення чинної методології обліку брендів з метою подолання дисфункції облікової системи (внесення революційних змін в методологію обліку брендів; створення облікових інжинірингових надбудов). uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Державний університет "Житомирська політехніка" uk_UA
dc.relation.ispartofseries Проблеми теорії та методології бухгалтерського обліку, контролю та аналізу: міжнародний збірник наукових праць;3(47)
dc.subject вартісно орієнтоване управління uk_UA
dc.subject стратегічне управління uk_UA
dc.subject бренд uk_UA
dc.subject торгова марка uk_UA
dc.subject нематеріальний актив uk_UA
dc.subject value-based management uk_UA
dc.subject strategic management uk_UA
dc.subject brand uk_UA
dc.subject trade mark uk_UA
dc.subject intangible asset uk_UA
dc.title Інформаційне забезпечення вартісно орієнтованого управління брендами підприємств: стратегічні орієнтири uk_UA
dc.title.alternative Information provision of value-based management of enterprise brands: strategic landmarks uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.description.abstracten The necessity of solving the problem of information support of brand value-based management of enterprise has been grounded. The existence of accounting dysfunction as a means of information support of value-based brand management has been stated. Peculiarities of normative regulation of accounting of brands and trade marks according to the international and national legislation have been analyzed. The reasons for the prohibition of capitalization of internally generated brands in the accounting legislation have been analyzed. The concept of the moribund effect in terms of accounting and evaluation of internally generated brands of the enterprise has been defined. Critical approaches of scientists to the recognition and accounting of internally generated and received from the company's brands have been analyzed. Three paradoxes of accounting for brands have been allocated. Two main ways to improve the current methodology of accounting for brands in order to overcome the dysfunction of the accounting system (making revolutionary changes in the methodology of accounting for brands; the creation of accounting engineering add-ons) have been suggested. uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account