dc.description.abstract |
Аудит товарів займає найбільшу частину програми аудиту підприємства роздрібної торгівлі, а тому потребує особливої уваги. У статті розглянуто актуальні питання проведення процедури аудиту товарів на підприємствах роздрібної торгівлі, оскільки протягом останніх років спостерігається тенденція збільшення торгових підприємств. А саме визначено необхідні напрями удосконалення процедури аудиту для аудиторських компаній, що проводять свою діяльність на території України.
Вирізнено мету проведення аудиту товарів з урахуванням особливостей, притаманних роздрібній торгівлі. А також на основі досліджених праць науковців розроблено програму аудиту, що включає основні процедури аудиту і може бути використана аудиторською групою для проведення аудиту. Крім програми, наведено основні джерела інформації, на основі яких здійснюється аудит товарів і відображаються основні господарські операції підприємства роздрібної торгівлі. Також запропоновано власну методику аудиту та інвентаризації товарів для практичного застосування в аудиторській діяльності. На основі Міжнародних стандартів аудиту (МСА), які в Україні використовуються як національні, виокремлено основні етапи аудиту товарів на підприємствах роздрібної торгівлі, що має практичне значення під час планування аудиту. Велике значення зараз має автоматизація аудиту, тому у статті розглянуто можливі напрями вирішення даного питання, а саме розроблено методику автоматизованої інвентаризації товарів на підприємствах роздрібної торгівлі, що допоможе аудитору пришвидшити етап фізичної перевірки. |
uk_UA |